Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Driver å leiter etter GPS for å ha i bilen Begynner å bli mektig lei alle de derre foto helvetene som står langs veiene Men hvilken GPS skal jeg velge??? Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Er jo igrunn ikke noe poeng i å ha fotoboks varsling, for det er jo skilt før alle boksene i landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 fotoboks varslingen må mann legge inn selv, som POI steder(Point of Interest). Jeg bruker en tomtom og det fungerer finfint. se http://tomtom.nystul.no/forum/viewtopic ... e2926eb8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Kan anbefale TomTom GO-serien. Det norske brukerforumet finner du på http://tomtom.nystul.no/forum/ og der finnes oppdatert fotoboksdatabase og andre POI's som er nyttige. Jeg har en TomTom GO910 og har bare lovord om den. Har kjørt rundt både i Norge, Nevada og California med den og selv damen som var svært skeptisk da jeg kjøpte den har blitt fan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Er jo igrunn ikke noe poeng i å ha fotoboks varsling, for det er jo skilt før alle boksene i landet.. Jeg veit da det!! men jeg trenger noe som uler ett parhundre meter før jeg kommer til den boks helveten sånn att jeg kan hugg stå på bremsene og berge fører korta mine Ingen stor fare for att det kommer noen å kjører på meg bakfra heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 På Garmin sine GPS'er så er det et fotoboks program man kan legge inn der GPS'en piper og viser fartsgrensen et par hundre meter før fotoboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Personlig synes jeg det er altfor mye styr å måtte ha på navigasjon for å få fotoboksvarsling.. men så bruker jeg PDA med TomTom på, i stedet for en slik ren TomTom-boks. Men uansett så anbefaler jeg nok ActiveGPS som fotoboksvarsler. Litt irriterende pipelyd etterhvert, men den funker som faen. Den ligger på 1695,- i Norge, hos bl.a. Mekonomen. Noe billigere om du bestiller direkte fra produsent i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 ActiveGPS fungerer fint ja. Har hatt en sånn og den har i tillegg fordelen at den varsler kun de fotoboksene som er i din kjøreretning. Gratis oppdateringer har den òg. Jeg har laget en test på ActiveGPS her! TomTom'en trenger forvørig ikke ha på rute for å varsle fotobokser. Det er et valg som heter "varsle når nær POI" som man haker av og det eneste man trenger å gjøre er å slå på tomtom'en før man legger ut på tur. Jeg solgte forøvrig min ActiveGPS fordi det var usansynlig for meg å kjøre på langtur med to gadgets i frontruta. Og TomTom'en _skulle_ jeg ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 på tomtom kan du endre varslinglyd på de forskjellige POI også grådi kjekt. Gleder meg til "varsle når nær UP" funksjonen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Så du mener att den kan lukte UP?? Hvordan har de tenkt å få til det?? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Jeg driver å søker litt på svenskt ebay og finner att feks tomtom go er mistenkelig billig ?? 1000kr Hva tror dere andre om det? http://www.ebay.se/listResults?browse=0&Gallery=&Query=gps&SubmitSearch=S%C3%B6k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Ikke gå på de auksjonene til 1000kr. Det er garantert svindel. Fyren har ingen salg bak seg, og tekstene er på italiensk, svensk, spansk, osv.. bare noe copy & paste svindelgreier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ikke gå på de auksjonene til 1000kr. Det er garantert svindel. Fyren har ingen salg bak seg, og tekstene er på italiensk, svensk, spansk, osv.. bare noe copy & paste svindelgreier. Jepp det var det jeg fant ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Slike random nicks med varer til priser som er for gode til å tro har aldri vært bra. Har sett mange av de på amerikanske Ebay også. Ser nesten ut til å være autogenerert av tilfeldige bokstaver. De blir som regel sparket ganske kjapt ut, men rekker nok ofte å svindle noen, og da er de jo fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå