Stonescream Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Etter å ha montert min nye spiller, får jeg klikk lyd i høyttalerne når jeg kjører vindusviskerne på roligeste nivå. Klikk når jeg starter de og klikk når de kommer ned til vinduet igjen. Noen som har hatt lignende og veit hvordan jeg kan få dette bort? Er en E34 jeg holder på å fikle i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 kan være dårlig jording.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Er lyden i frontsettet? Er dette etter montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Ettermontert hele anlegget. Tror det kommer kun fra bakhøyttalerne, men kan komme med mer info når jeg får tid. En pioneer 5800 spiller med signalkabel bak til forsterker. Ingen høyttalere drives fra forsterkeren i spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 hvor har du jordet anlegget da? pleier somregel og komme rare lyder hvis du jorder feil. ligger signalkablene tilstrekkelig vekke fra strømførende kabler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Prøv å flytt delefilterene dine. Dem er ofte følsomme for støy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Delefiltra ligger i bagasjerommet, men kan nok være at ikke alle kablene på spilleren er koblet helt riktig. Ikke noe stort problem egentlig. Skal se om jeg får det bort når jeg får gått over kablene en gang in nærmeste fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå