Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Okei.. driver å lager hjemmeside til Bilbyggeriet jeg. Har spurt noen som er mer datakyndig enn meg men når det ikke skjer så mye så må jeg vel prøve selv. Prøver å lage nå logo greier til å ha på toppen av siden først da. Så vil gjerne ha tilbakemeldinger her.. ikke no avanserte greier det her men klarer seg mener jeg da. Ingen blir skutt for ærlige meninger \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Gi han en bmw-tattis på armen så er du i mål!!Ellers en helt ålreit logo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 hehe ja vurderte å ha et bmw merke på overarmen der. men har hørt tidligere at det ikke var populært å bruke bmw merket.. For er vel noen rettigheter på det. var snakk om noe sånt når det gjaldt ny logo til bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hvorfor er´n så sint... ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Bilene vi bygger skal bli sinte dem å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
? Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 sånn da: http://i41.photobucket.com/albums/e285/amd_kongen/logobadboy1.jpg kineser stil: http://i41.photobucket.com/albums/e285/amd_kongen/logobadboy2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Fisker etter gode tilbakemeldinger nå Jeg sysn teksten burde bli mere renskåret sånn att vi kan skrive den ut på vinylplotteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Bilene vi bygger skal bli sinte dem å Denne fra "?" likte jeg bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hvis jeg hadde sett den første logo`n der på en nettside for en butikk, så hadde jeg ikke tatt den spesielt seriøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hehe var bra den siste der:) som sagt så er jeg veldig amatør på dette og har veldig lite software å hjelpe meg med.. men får vel til noe etter verdt. har sansen for den jeg laget jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå