Søreng Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 satser på at 6000 passer ganske bra sammen med 7000 angel eyes ringene Må si jeg gleder meg til å få dette på!
Widejuggao Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 12000!? 8000 er jo BLÅTT 12000 er vel "mørk lilla"?? 6000k er bra det! blir bra lys, og det blir blå lamper! hehe, skrev litt feil: 6000 gir et VELDIG hvit lys me litt skjær av blått... 10 000 gir mer eller mindre ganske blå/hvit mens 12 000 (som jeg skal ha) gir et ganske violet lys passer bra sammen me lilla flakes som er i lakken
Søreng Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Da gikk fredagskvelden med til en ny runde med polering og boning Blank å fin igjen Fant ut det var en fin måte å utnytte "drittværet" på!
Søreng Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 Liten update i dag også Var på posten i dag og hente ny pakke Gjett om jeg gleder meg til lakkering nå :D Så måtte selvfølgelig ut å skjekke litt I tillegg til denne kjekke starten på dagen var jeg også på Sola Airshow! I tillegg til å reklamere med T-Shorta til bimmers hele dagen, ervervet jeg også denne herligheten Nå må jeg bare skaffe meg vannfast tusj å markere over autografen til Jan Erik "autofil" Larsen på bimmers skjorta Dette var jammen en kjekk dag!
Endre87 Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Nå må jeg bare skaffe meg vannfast tusj å markere over autografen til Jan Erik "autofil" Larsen på bimmers skjorta Kor du skaffa den sjorta , selger de de enda? skulle hatt en slik Blir bra med den lille vingen rå bil
Søreng Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 sjorta selges vel ennå gjennom den gamle webshoppen i menyen til venstre her en plass (vel og merke uten signatur ) <--------------- Takk for kommentareren, håper og det blir bra med lista :D
lloydsb Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Haha, nice T-shirt:P Godt du steller og koser med bimmern:) Blir bra når M5 lista kommer på! Så du vill ikke selge bilen før sommerferien da?:D
Søreng Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Så du vill ikke selge bilen før sommerferien da?:D Hehe, som sagt en del ganger før skal den nok selges rett etter sommerferien Har planene nokså klare ser du Men nå skal jeg ha den inn å få skiftet det meste av styrekuler, opphengskuler og foringer rundt om, samt bremserør før rudskogen nå! SÅ da vil jeg bruke den litt i sommer siden det tross alt ryker en del cash-money på det!! Men som sagt, etter sommeren skal vi nok bli enige om noe, om du klarer å vente så lenge
lloydsb Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Så du vill ikke selge bilen før sommerferien da?:D Hehe, som sagt en del ganger før skal den nok selges rett etter sommerferien Har planene nokså klare ser du Men nå skal jeg ha den inn å få skiftet det meste av styrekuler, opphengskuler og foringer rundt om, samt bremserør før rudskogen nå! SÅ da vil jeg bruke den litt i sommer siden det tross alt ryker en del cash-money på det!! Men som sagt, etter sommeren skal vi nok bli enige om noe, om du klarer å vente så lenge Klarer ikke holde meg til da nei:P Bare "buller" litt med deg.. Men blir bra dette her!
Chris_325iM Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 blir nais den leppa Søreng! hva kostet den? må nesten ha meg en sånn en selv!
Søreng Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 kosta 540,- inkl frakt.. Håper det blir bra ja.. Satser på lakering av de og skjørtene på lørdag!
Søreng Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 Har nå fått lakkert autopass brikken.. skulle hatt matt-sort, men hadde bare blank så ble litt "shiny", men begynner å like den etter hvert også Har også vert på bavaria i dag og kjøpt meg nye klips til de innvendige dørlistene så jeg endelig kan få de på plass igjen.. Har irritert meg lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå