Gå til innhold

Min E36 320i Coupé :) --- Nå solgt...

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
12000!? 8000 er jo BLÅTT 12000 er vel "mørk lilla"?? :P

6000k er bra det! ;) blir bra lys, og det blir blå lamper! :)

hehe, skrev litt feil:

6000 gir et VELDIG hvit lys me litt skjær av blått...

10 000 gir mer eller mindre ganske blå/hvit

mens 12 000 (som jeg skal ha) gir et ganske violet lys :)

passer bra sammen me lilla flakes som er i lakken 8)

Skrevet

Da gikk fredagskvelden med til en ny runde med polering og boning :) Blank å fin igjen :P Fant ut det var en fin måte å utnytte "drittværet" på! :D

Skrevet

Liten update i dag også :)

Var på posten i dag og hente ny pakke :) Gjett om jeg gleder meg til lakkering nå :D:D

CIMG2198.jpg

Så måtte selvfølgelig ut å skjekke litt :P

CIMG2200.png

CIMG2202.jpg

I tillegg til denne kjekke starten på dagen var jeg også på Sola Airshow! I tillegg til å reklamere med T-Shorta til bimmers hele dagen, ervervet jeg også denne herligheten :D

CIMG2197.jpg

Nå må jeg bare skaffe meg vannfast tusj å markere over autografen til Jan Erik "autofil" Larsen :D på bimmers skjorta :D

Dette var jammen en kjekk dag!

Skrevet

CIMG2197.jpg

Nå må jeg bare skaffe meg vannfast tusj å markere over autografen til Jan Erik "autofil" Larsen :D på bimmers skjorta :D

Kor du skaffa den sjorta :), selger de de enda?

skulle hatt en slik :)

Blir bra med den lille vingen :) rå bil :)

Skrevet

sjorta selges vel ennå gjennom den gamle webshoppen i menyen til venstre her en plass (vel og merke uten signatur ;))

<---------------

Takk for kommentareren, håper og det blir bra med lista :D:D

Skrevet
Så du vill ikke selge bilen før sommerferien da?:P:D

Hehe, som sagt en del ganger før skal den nok selges rett etter sommerferien ;) Har planene nokså klare ser du ;) Men nå skal jeg ha den inn å få skiftet det meste av styrekuler, opphengskuler og foringer rundt om, samt bremserør før rudskogen nå! SÅ da vil jeg bruke den litt i sommer siden det tross alt ryker en del cash-money på det!!

Men som sagt, etter sommeren skal vi nok bli enige om noe, om du klarer å vente så lenge ;)

Skrevet
Så du vill ikke selge bilen før sommerferien da?:P:D

Hehe, som sagt en del ganger før skal den nok selges rett etter sommerferien ;) Har planene nokså klare ser du ;) Men nå skal jeg ha den inn å få skiftet det meste av styrekuler, opphengskuler og foringer rundt om, samt bremserør før rudskogen nå! SÅ da vil jeg bruke den litt i sommer siden det tross alt ryker en del cash-money på det!!

Men som sagt, etter sommeren skal vi nok bli enige om noe, om du klarer å vente så lenge ;)

:) Klarer ikke holde meg til da nei:P

Bare "buller" litt med deg.. Men blir bra dette her!

Skrevet

Har nå fått lakkert autopass brikken.. skulle hatt matt-sort, men hadde bare blank så ble litt "shiny", men begynner å like den etter hvert også :)

IMG_0621.jpg

Har også vert på bavaria i dag og kjøpt meg nye klips til de innvendige dørlistene så jeg endelig kan få de på plass igjen.. Har irritert meg lenge! :P

IMG_0624.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...