Søreng Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Skrevet Juni 10, 2007 stemme, komme seg! E forresten AE og ikkje EA
Superbeetle Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Ble bra med sideskjørtene. Men skjønner ikke helt hvorfor bmw har lagd deg slik at skjørtene foran er lavere enn frontfangeren. (eks M3) Må rette litt på signaturen din også. Full m-tech innebærer vel dørlistene også?
-Anders- Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Ble bra med m-skjørt og leppe ja! Du får slenge på ei leppe foran da så alt går i ett! Er planen min hvertfall
Søreng Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 Superbeetle: Har endret litt på det nå -Anders-: Nja, planen er vel gt-splittere på fronten, men akkurat nuh blir det ikke.. Må spare litt nå.. Men muligens etterhvert!
Ad|oS Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Uorginale GT-splitterne er ikke så dyre hvis du handler på e-bay, bare 6-700kr. Kjøpte mine der, og passformen var bra!
andreas87 Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Hvor kjøpte du de xenon-lysene til grøftelysa? Er det spesielle eller passer de som blir solgt her på forumet også til grøftlysa? Takk på forhånd!
B.E.E. Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Skal si bilen har blitt pen! Sideskjørtene gjør mye for helheten. Det eneste som mangler nå er M3 lister på sidene, så er bilen perfekt
Søreng Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 andreas87: Xenon lysene er kjøpt av "boost" her på forumet, bare pm han, så ordner han nok noe til deg B.E.E.: Takk, synes også jeg begynner å komme i mål snart nå Får se hva det blir til med lister osv.. Mulig bilen blir lagt ut for salg om ikke så alt for lenge
Søreng Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Skrevet Juni 15, 2007 Da er jeg litt stuck på sideskjørtene, så om noen har noen ide om hvordan jeg skal få festet disse, skjekk ut denne tråden.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=52655 Tusen takk
marararius Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 VELDIG fin bil Har du noen anelse om hvor mye du skal ha for den når du selger den?
Søreng Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Først tusen takk SÅ, ja jeg har en anelse hva jeg skal ha for bilen. Er litt smådill med den, då dermed blir også prisen deretter, selv om jeg har gjort mye med bilen.. Er du interresert kan du sende PM så svarer jeg gladelig der Kommer nok salgsannonse om ikke så lenge uansett
Søreng Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Skrevet Juni 18, 2007 Var ute å tok noe bilder i kveld.. Ble av heller dårlig kvalitet.. Så får unnskylde det, men skal ordne bedre snart nå som det meste er på plass!
Ad|oS Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 Så meget bra ut disse bildene ha. Gjerne send meg en PM om hva du hadde tenkt deg for den. Har veldig lyst på coupe hehe
Søreng Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Update 21/6 Da har jeg fått montert xenon look pærer i parklysene så det ikke ser så dumt ut med det gule lyset! Har også fått short-shift, men tror ikke jeg gidder å stresse med dette når bilen sansyneligvis legges ut for salg etter gatebil i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå