Gå til innhold

Min E36 320i Coupé :) --- Nå solgt...

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ble bra med sideskjørtene. Men skjønner ikke helt hvorfor bmw har lagd deg slik at skjørtene foran er lavere enn frontfangeren. (eks M3)

Må rette litt på signaturen din også.

Full m-tech innebærer vel dørlistene også?

Skrevet

Superbeetle: Har endret litt på det nå ;)

-Anders-: Nja, planen er vel gt-splittere på fronten, men akkurat nuh blir det ikke.. Må spare litt nå.. Men muligens etterhvert!

Skrevet

andreas87: Xenon lysene er kjøpt av "boost" her på forumet, bare pm han, så ordner han nok noe til deg ;)

B.E.E.: Takk, synes også jeg begynner å komme i mål snart nå :) Får se hva det blir til med lister osv.. Mulig bilen blir lagt ut for salg om ikke så alt for lenge :roll::-k

Skrevet

Først tusen takk :)

SÅ, ja jeg har en anelse hva jeg skal ha for bilen. Er litt smådill med den, då dermed blir også prisen deretter, selv om jeg har gjort mye med bilen.. Er du interresert kan du sende PM så svarer jeg gladelig der ;) Kommer nok salgsannonse om ikke så lenge uansett :)

Skrevet

Var ute å tok noe bilder i kveld.. Ble av heller dårlig kvalitet.. Så får unnskylde det, men skal ordne bedre snart nå som det meste er på plass!

IMG_0627.jpg

IMG_0629.jpg

IMG_0630.jpg

Skrevet

Update 21/6

Da har jeg fått montert xenon look pærer i parklysene så det ikke ser så dumt ut med det gule lyset!

Har også fått short-shift, men tror ikke jeg gidder å stresse med dette når bilen sansyneligvis legges ut for salg etter gatebil i sommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...