Søreng Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Skrevet Januar 19, 2007 Ja, det blir nok shadowline med tiden... Men akkuratt nå må det vente litt på seg Er jo tross alt student Nå må det først skiftes katalysator og fikses litt her og der! Så skal det spares til sideskjørt og lakkering av de
pocket Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Pen bil! Få lakka gitteret i fangeren sort og kanskje nyrene så blir det bra Som hagenisse en gang sa det (som jeg ikke finner igjen) : "Krom er generellt satans verk !" Hehe!
Søreng Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Skrevet Januar 21, 2007 På tide med liten update fra helgen.. I dag ble det skiftet ut gamle listen i fangeren bak og satt i ny rieger M3 look eksoslist/diffuser! Var igrunnen rimelig lett jobb.. Rygga så inn i garasjen for å stå tørt (Ja, jeg er fullt klar over at kun ett ryggelys funker og at garasjen er møkkete ) For så å rive å skru litt her og der.. Gjengene på mutteren som satt på den orginale listen var helt ødelagt så måtte til med tang for å få den løs.. Deretter med litt hjelp av et flattjern poppet listen rett av Så var det å klemme listen innpå klipsene så den sitter der den skal: Så en skrue på hver side: Får så å kjøre ut igjen med montert eksoslist Fikk gjort litt annet dill dall med det samme, skiftet litt pærer og isolert litt ledninger etc.. Så det var helgens lille update.
Toro Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Har du fått montert AE ringene dine? Er bare nysgjerrig på resultatet siden jeg vurderer å kjøpe fra de samme selv.
Søreng Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Skrevet Januar 21, 2007 nei, meg og pappsen prøvde oss på det også i dag, men fant fort ut at vi ikke var helt kompetente.. Pluss manglet et litt nødvendig verktøy. Det endte med en sprukket klips og sprekk i blinklyset (Det var det ikke meg som gjorde!) Så da bler det spandert på nytt blinkers av papsen og så får jeg se om jeg kan få noen med litt mer kompetanse eller som har gjort dette før til å hjelpe meg, eller prøve meg igjen når jeg får motet tilbake Men skal si ifra så fort jeg for gjort det toro.. Klør ivertfall etter å få de på, men trenger noen med peiling Noen fra området som har peiling?
tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg er på rett planet da, men det er mulig DIY`en på angel-eyes montering kan hjelpe deg litt
tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Den er forresten her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4300
Søreng Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 hehe, ja.. Har lest den opp å ned i mente, men var en skrue jeg manglet ikke fikk av for manglet en fastnøkkel Så derfor fikk jeg ikke ut selve lykteglasset! Får nok prøve meg igjen så fort jeg får en plass å stå!
Søreng Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 Ok, da var det en liten kosekveld med bilen. Var ikke store planene for dagen, men de små jeg hadde var iverfall klare Som sagt ikke rare updaten i dag, men fikk skifta panser-emblmet, og det TRENGTES!! (Bildet taler vel for seg selv!) Hadde også planer om å montere mikrofonen til cd spilleren så jeg kan koble opp telefonen via bluetooth! Dette tok vel ca 5-10 minutt og var rimelig enkelt Men meget praktisk i ettertid Vurderte ganske lenge hvor jeg skulle ha mikrofonen, men valget falt til slutt nede til høyre for rattet (se bilde) der den ikke vises så godt, men du kan høres brukbart fra førerposisjon! Den dobbelsidige tapen som følgte med var ikke mye å skryte av så den ble fort avskaffet og en dash med hurtilim ble anvendt slik at mikrofonen hang Synes ikke det ble så aller verst med hensyn til at det ikke skal se så voldsomt ut Jaja, det var lørdagens lille update
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Ble bra med det nye emblmet Så ut som det trengtes å byttes
B.E.E. Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Slett ikke et dumt sted å plassere mikrofonen. Der skiller den seg ikke ut i alle fall. Ble pent med nytt emblem, så ut som det gamle var modent for utskifting
Søreng Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 stemmer, det var meget modent for utskifting! Derfor ble det enda gøyere å skifte det enn dersom det hadde vert bare litt slitt Ang. mikken.. Prøvde mange plasser før jeg tok på limet, men fant til slutt ut at dette var den beste plassen, med tanke på utseende og lyd! Faktisk ingen som har klaget på lyden enda! For det pleier jo å være et kjempe problem på disse spiller mikrofonene! Papsen har akkuratt samme oppsett og der er det helt håpløst å høre noe som helst! Så jeg er meget fornøyd Fikk også gjort litt finarbeid med ledningene til hylerene og skjekket bremseklossene i går siden det har vert en merkelig skrapelyd i det siste! Fant ikke noe galt med klossene og det var en del igjen ennå! Noen som har noen ide om hva dette kan være, er en slags skrapelyd som kunne minne om at bremsklosser på metallet eller hjullager : Har ikke skjekket hjullageret ennå, men det var ikke klossene vertfall
Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Begynner å ta form her. Blir fint Nytt panseremblem er aldri feil
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Dette går den riktige veien SKIFT netting!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå