Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvordan firma var d forrestn? finn ut hvor bygget ligger og ta med deg en stor kar dit.. bare for å ha med deg på en måte.. hvis vedkommende der er skyldig og ser deg ilamme han kompisn så blir han sikkert skjeven i buksen:Dhehe.. og kan hende at han angrer seg eller gjør noe dristig som er lett å synes.. enten på nettet angående salg osv.. men ellers så kan du jo forklare saken for arbeidsgiver da at d ike er helt sikekrt at det er han men det er sjanse for d.. og om han kanskje kunne ha hatt et øye åpen å se om han har forandret seg på noet vis eller noe slikt.. og kontakte vedkommende arbeidsgiver i tilfelle rette karren skulle dukke opp, eller for å høre om det har vært noen uvanlige aktiviteter rundt ham.. men da må du få med om det med ip adressen og sånn.. OG at det kan være noen som har hacket seg inn på demmes server da..

Skrevet

hmm, skal ikke alltid ta slike ip treff helt bokstavlig. Nå vet jeg jo ikke hvordan du har sjekket den opp, men sjekker jeg min, får jeg opp at jeg er lokalisert i trondheim, og det er jo gode 70 mil unna...

Skrevet
":1joi2xq0]hmm, skal ikke alltid ta slike ip treff helt bokstavlig. Nå vet jeg jo ikke hvordan du har sjekket den opp, men sjekker jeg min, får jeg opp at jeg er lokalisert i trondheim, og det er jo gode 70 mil unna...

hvordan kan man sjekke det?

Skrevet

hmm du sier noe der.. eg sjekket opp min nå, mitt navn kom ikke opp, men sikkert hannes navn som solgte meg dette utstyret.. kan sikkert ringe han i ålesund som eg har ip adressen på, og få mer info av han..

Space: sikkert derfor ditt er i Trondheim..

Skrevet

Med en gang dere vet navn og er sikker så er det bare å offentligjøre det. Ingen grunn til å skjerme sånne folk!

Skrevet
":2mrbjx5q]hmm, skal ikke alltid ta slike ip treff helt bokstavlig. Nå vet jeg jo ikke hvordan du har sjekket den opp, men sjekker jeg min, får jeg opp at jeg er lokalisert i trondheim, og det er jo gode 70 mil unna...

hvordan kan man sjekke det?

Er noen trace programmer som får opp steder osv.

linux har en del gode programmer for sporing.

Regner med jeg er koblet via en sentral som står i trondheim eller noe, og det er derfor min ip dukker opp der.

Skrevet
":ptmjw99r]hmm, skal ikke alltid ta slike ip treff helt bokstavlig. Nå vet jeg jo ikke hvordan du har sjekket den opp, men sjekker jeg min, får jeg opp at jeg er lokalisert i trondheim, og det er jo gode 70 mil unna...

Jeg får Oslo på deg..

Men uansett er det usikkerhet forbundet med slik tracing. Det er så mye som spiller inn. Ofte er det like greit å bare dra en traceroute og se på nodenavnene. Men jeg synes nå at politiet burde kontaktes slik at man kan få ut informasjon om personen som har brukt IP-adressen. Leverandøren gir neppe ut slikt uten forespørsel fra purkene.

Skrevet
Med en gang dere vet navn og er sikker så er det bare å offentligjøre det. Ingen grunn til å skjerme sånne folk!

Jeg er sterkt uenig i deg der. All grunn til å skjerme det du mener er "sånne folk". Mest fordi ingen vet om dette er den skyldige og i dette landet er man heldigvis uskyldig til det motsatte er bevist. Dette er kanskje greit når man ser hvordan folk oppfører seg her i denne tråden.

Det er selvfølgelig verd å sjekke denne salgsannonsen, og jeg håper dere får tak i den skyldige. Finner man et navnet så send trådstarter en PM hvor du forklarer hva du har funnet osv. Så kan han sjekke det ut hvis han vil, sende informasjonen til politiet eller hva enn han vil. Men å henge ut folk uten bevis blir feil.

Skrevet

Jeg er sterkt uenig i deg der. All grunn til å skjerme det du mener er "sånne folk". Mest fordi ingen vet om dette er den skyldige og i dette landet er man heldigvis uskyldig til det motsatte er bevist. Dette er kanskje greit når man ser hvordan folk oppfører seg her i denne tråden.

Det er selvfølgelig verd å sjekke denne salgsannonsen, og jeg håper dere får tak i den skyldige. Finner man et navnet så send trådstarter en PM hvor du forklarer hva du har funnet osv. Så kan han sjekke det ut hvis han vil, sende informasjonen til politiet eller hva enn han vil. Men å henge ut folk uten bevis blir feil.

Leste du ikke hva jeg skrev? Skrev med en gang dere vet navn og er _SIKKER_ :roll:

Dessuten er det veldig greit spesielt for oss i Ålesund området å vite om hvem som er kjeltringer så ikke flere opplever det samme.

Skrevet
Då har eg nettopp gitt nokon i oppdrag å finne ut kven vedkommende er, kor han har fått tak i dette osv... kjenne eit par i Nordfjordeid, så dei skulle sjekke!!! Gir beskjed ikveld når eg veit noko meir!!!

Kai Arne frå Nordfjordeid er ein liten luring som flytta til Drammen for nokre år sida, men nokon meinte han var flytta tilbake til Nordfjordeid no... Ingen som kjente han dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...