Skimmy Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hey. lurte på en ting. har handla meg grenrør til m20b25`n min.. og så tar ett av røran borti oljefiltre. lurte på en ting. går det ant å snu oljekjøler adapteren 180 grader? ser ut som han her karn har gjort det. litt dårlig bilde er rør 2 som tar borti takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 du vil få problemer med slangene til den, passer liksom bare på en måte.. hva med å lage en spacerplate? da tar den ikke ani.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 på min er det snudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 har flexibel slanga. eneste jeg har sett så er blir hullene på adapteren litt lengere ned. 325ixturbo. så det går ant å gøre det slik? bare å løsne å dreie den 180 grader? eller er det noe på innsiden av der jeg må endre på? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 for å være ærlig så stod det slik på min.men d er jo bare å ta av og prøve. mye enklere å bytte oljefilter når det er snudd i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Går fint an å snu den. Men når du skrur den 180 tilbake er det ikke sikkert du får skrudd hardt nok til. da må du får laget en spacerplate eller få laget en tykkere pakning. Slangene kan du også få spesiallaget hvis de ikke skulle passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Eller få tak i den typen som står rett ut.. Som regel med miljøfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå