Gå til innhold

Angel Eyes ringer til E39, anbefalinger??

Toro
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer AE ringer på min E39 og har søkt litt rundt, og ser det er mye dritt ute å går av dem, som alt annet.

Er det noen her som kan anbefale hva jeg bør gå for?

Har søkt litt på forumet uten å bli noe klokere på hva jeg burde ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å kjøpe facelift lykter fra Hella jeg. Blir en del dyrere enn om du bare kjøper ringer, men du verden så mye finere det ser ut og så får du kvalitetslykter! Velger du facelift lykter uten xenon, er jo ikke prisen SÅ avskrekkende heller, men det er jo opp til deg å vurdere... Enkle å montere også. Kan trygt anbefales! :)

Har ingen erfaringer med løse angel eyes ringer, men er mye rart ute å går av dem som du selv sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å kjøpe facelift lykter fra Hella jeg. Blir en del dyrere enn om du bare kjøper ringer, men du verden så mye finere det ser ut og så får du kvalitetslykter! Velger du facelift lykter uten xenon, er jo ikke prisen SÅ avskrekkende heller, men det er jo opp til deg å vurdere... Enkle å montere også. Kan trygt anbefales! :)

Har ingen erfaringer med løse angel eyes ringer, men er mye rart ute å går av dem som du selv sier.

okey... hvilke forhandlere er det som fører det?

har sett fler som kjører rundt med komplette lykter med små ringer, de syns jeg ikke om. Hella har vel ringer av den store typen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...