Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått min "nye" bil, og siden den står utendørs om natten har jeg lyst på en eller annen form for varme i bilen. Er det noen som har erfaring og evt pris på ettermontering av Webasto i en 320i fra 2000? Evt Defa, selv om det er en dårligere løsning siden den ikke kan varme seg selv :-)

Skrevet

dyrt for webasto....

defa pakke komplett med batterilader kupevarmer og motorvarmer ligger vel rundt 4-5 høvdinger men varierer en del fra sjappe til sjappe...

Skrevet

Vi tar maks 5990 ferdig montert for komplett DEFApakke. Kommer litt an på varmeelementet. Der varierer prisene med ca. 500,-

Skrevet

Jeg og en kompis monterte defa på min bil, uten problemer. Det eneste jeg ikke monterte selv var varmeelementet, skulle moteres en plass det var veeeeldig trangt, og siden vi ikke hadde bukk ble det litt vanskelig. men dette tok jeg samtidig som jeg hadde service på bilen og frostvesken uansett skulle byttes... Mener jeg fikk hele settet på tilbud for 3500...(litt usikker). Men monteringen gikk veldig greit med noen kopper kaffe :)

Skrevet

Tror ikke jeg skal begynne å skru selv. 5990 hørtes dyrt ut synes jeg i forhold til hva jeg har hørt fra andre, riktignok på andre biler. har hørt det skal være mulig å få det for under 5000. kupevarmer har jeg, så er bare resten jeg trenger å få kjøpt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...