Dralle Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Jeg også har et grått teppe liggende som jeg ikke har bruk for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 1650kr fra tyskland! Det var billig! Hvilket fraktselskap brukte du? Jeg sjekket en gang frakt for dralle sine seter for å få de opp til tromsø og da skulle de ha 2500kr for frakt, men så endte det med at en annen kar kjøpte de istedenfor meg tilslutt. Ja, setene går det sikkert ann å få behandla, det gjør det nok, men er sikkert noen timer arbeide regner jeg bare med. Ser at førersetet har en del "knekker" men med diverse behandlingsmidler og arbeide burde man klare å få vekk det verste/meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Jeg brukte Toten Transport AS. Eller rettere sagt etter datterselskap ved navn Fridtjof Kristiansen AS som har ansvaret for sendinger fra England. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Flere bilder kommer i løp av neste uke. Jeg tok noen på fredag, men de var så dørlige at jeg ikke laster de opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Høres bra ut. Ser nok ut til at det blir det interiøret skal du se. Har begynt sånn smått å se meg litt rundt etter frakt, er jo ett stykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Her er noen bedre bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Hmm Var litt arbeide der ja. Det verste var vel førersetet og det venstre dørtrekket bak, men skal tenke over det så tar jeg kontakt i løpet av uka om jeg skal ha det eller ikke. Veldig intressert i allefall. ---> om dere klarer å ta det ut og pakke/sende det uten å lage merker i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Så da var visst dette interiøret lovet til en kar i Drammen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Nei og Nei! Da ble det ikke noe teppe fra denne bilen. Får kjøpe Dralle sitt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg har vel ganske egentlig bestemt meg jeg. Dere får telefon i mårra. Mulig jeg skal ha noe mer også når jeg først handler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvis du leser litt lengre opp i tråden, så ser du at dette mest sannsynelig havner i Drammen, så hvis det er deg, er det jo bare til å gratulere. Og skulle denne Tvedt-karen i Drammen trekke seg, så er jeg neste på liste...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg er ikke han i drammen nei. Men du neste på liste? Jeg kom da før deg inn i denne tråden og meldte interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg snakket med Knocksen 29 desember, jeg... Da visste de knapt hvilken bil det dreide seg om, hadde ikke registrert at den var kommet inn.... Føler meg nesten litt snytt for at denne Drammenskaren har greid å snike seg foran her. Men men, ting går ikke alltid som planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 De har seg sånn at det er en kar i fra drammen som Skal ha det. Han ringte i dag og Bestillte det. Ingen ting er sikkert før han har betalt. Men der MYE andre gode deler på den bilen. Så viss derre trenger andre ting. Så er det bare å ringe. Viss det skule dukke opp flere BMW'er så skal jeg gi beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Kunne jeg fått navnet hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå