Gå til innhold

Bmw E23 732i

BMW_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1650kr fra tyskland! :shock:

Det var billig!

Hvilket fraktselskap brukte du?

Jeg sjekket en gang frakt for dralle sine seter for å få de opp til tromsø og da skulle de ha 2500kr for frakt, men så endte det med at en annen kar kjøpte de istedenfor meg tilslutt.

Ja, setene går det sikkert ann å få behandla, det gjør det nok, men er sikkert noen timer arbeide regner jeg bare med.

Ser at førersetet har en del "knekker" men med diverse behandlingsmidler og arbeide burde man klare å få vekk det verste/meste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm :-k

Var litt arbeide der ja.

Det verste var vel førersetet og det venstre dørtrekket bak, men skal tenke over det så tar jeg kontakt i løpet av uka om jeg skal ha det eller ikke.

Veldig intressert i allefall. ---> om dere klarer å ta det ut og pakke/sende det uten å lage merker i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser litt lengre opp i tråden, så ser du at dette mest sannsynelig havner i Drammen, så hvis det er deg, er det jo bare til å gratulere.

Og skulle denne Tvedt-karen i Drammen trekke seg, så er jeg neste på liste......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med Knocksen 29 desember, jeg...

Da visste de knapt hvilken bil det dreide seg om, hadde ikke registrert at den var kommet inn.... :?

Føler meg nesten litt snytt for at denne Drammenskaren har greid å snike seg foran her.

Men men, ting går ikke alltid som planlagt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har seg sånn at det er en kar i fra drammen som Skal ha det. Han ringte i dag og Bestillte det. Ingen ting er sikkert før han har betalt.

Men der MYE andre gode deler på den bilen. Så viss derre trenger andre ting. Så er det bare å ringe.

Viss det skule dukke opp flere BMW'er så skal jeg gi beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...