behydro Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Hey Har fått kloa i en 1984 732ia som skal settes i stand igjen, trenger da en del deler etterhvert. Hvis det passer så er det en mulighet får å få kjøpt varme registeret, eventuelt pris? Trenger nokk en del mer etterhvert. Trenger også rattet Skulle hatt skjema over det elektriske anlegge også, har vært en reodor felgen og mekket noe merklige koblinger, vil få den tilbake til orginal stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Gamel tråd, men er det noen som vet hvor det ble av dette? Har snart to e23 med highline interiør som trenger litt forskjelig. Førstehjelp til en L7 og en 745i highline.. Setter stor pris på alle fornuftige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Har en 1985 E23 732 som jeg skal demontere om ikke lenge! Du får si ifra hva du evt. trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Var interiøret jeg mente, ser nå att de ble litt utydelig.. Fikk du delene foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Ah, skjønner! Interiøret her er ikke å anbefale, hehe! Fikk delene ja, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik O Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Interiøret havnet i min garasje tilslutt det gitt... hva er det de ev trenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Trenger en go del.. Spesiet dasjbord siden skinnet på mitt har krympet etter noen år i usa. Sender deg en pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå