bmwhans Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 det får jo være grenser for hva man skal betale for felger som er styge i lakken. Jeg trenger ikke alt det ekstra, autosol koster 50 spenn og rondeller får jeg gratis.
zombiedick Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 dette er SKJELDNE felger. vill tippe du kan få 7-8 lapper for dem. men folk her vil jo aldri betale noe, legg de ut på bmwccn.no og atopwer.se så skal u se de forsvinner kjappt. Takk for tipset. Greit at noen her vet hva de snakker om Ligger rundt 13-15 000kr for ferdig oppussede felger ifra tyskland med 4x100 og 14mm innpress, hvis du klarer å finne. Så kan du bmwhans heller kjøpe deg megawheels eller noe på den lokale shell'en for de 3000 kronene dine
m3e30 Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 ja. oz futura i 4 bolt er skjelden vare. og om de er stygge i lakken er vell et fett. da de som som regel vil ha slike felger er entusiaster som uansett vil lakke de pp å få de dønn strøkne. oz futura var ikke akkuratt direkte billige nye., og de er ikke å få kjøpt lenger..
bmwhans Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 for ferdig opppussede ja! Greit at de er sjeldne men de blir ikke like mye verdt for noen som er flekkete og fæle. man kjøper heller nye felger for 7 lapper vøtt. og da kan du "mr. stivpris" ha de sure felga dine sjæl. Du klarer kanskje å få lurt en eller annen stakkars jævel til å ta de for 5 lapper. Men han blir lurt
zombiedick Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Det er sant, dette er nok felger for entusiaster som meg selv. Og litt av greia syns iallefall jeg, er å gjøre det meste selv. Men jeg jobber utenlands, og er borte 7 uker i slengen så jeg får aldri gjort det jeg vil med disse. Med andre ord, har man ikke peiling er ikke dette felgen for deg.
bmwhans Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Mine felger og 1000kr ? hva skal du ha for dine egentlig?
Ivanrogov Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Det står vel i tråden min, om du leser litt.
Trond.S Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 for ferdig opppussede ja! Greit at de er sjeldne men de blir ikke like mye verdt for noen som er flekkete og fæle. man kjøper heller nye felger for 7 lapper vøtt. og da kan du "mr. stivpris" ha de sure felga dine sjæl. Du klarer kanskje å få lurt en eller annen stakkars jævel til å ta de for 5 lapper. Men han blir lurt Hvorfor er du så ivrig på disse felga visst det er bare dritten? Hvor innbiller du deg at du kan få ta i nye felger til 7000 kr som på noen som helst måte kan matche OZ futura felger? Vis meg det gjerne. Bare det at du er villig til å vurdere de 18" som det er snakk om i tråden her sier jo sitt, da veit du rett og slett ikke hva de OZ felga er for noe. Hilsen Trond
bmwhans Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 de kan bli tøffe når jeg pusser de opp. ting kan skje når man pusser opp vettu. men når de er flekkete så er de ikke like mye verdt. men hvem i svarte har bedt om din mening?
Trond.S Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Hehe... du var så ivrig med å komme med dine meninger og skambud så da tenkte jeg det ikke var noe i veien for at jeg kom med min mening heller! Mener også at en prisforskjell på 10 000 kr på urørte felger og et sett med nyshinet kant er litt vel. Da regner du fritida di dyrt!
Rune B. Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Har du et telefonnummer du kan nås på? Mvh
zombiedick Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 Fint at noen vet hva de snakker om, og at det ikke bare er skoddeloser her inne... Har lagt de ut paa bmwccn med bilder og kontaktinfo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå