B.E.E. Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Monterte nylig et bilstein senkesett på bilen. Fjørene ser ut til å være progresive. Nå har jeg kjørt bilen i et par uker, og ser at fjærene har lagt seg mye sammen. De 2-3 nederste ringene på fjæren ligger helt inntil hverandre. Bak, ser det helt likt ut. Det ser ut som fjæren bare har en ring, da de andre er trykt helt sammen. Er dette normalt?
Ole@Automote Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Kan jo være att du har fått fjærer fra 4 sylindra e36 da Kan høres sånn ut uten att jeg skal si det 100%
hagenisse Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Mest sannsynlig så nei, det skal ikke være slik.
Bmw-Racer Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Må nok regne med det blir slik,husk at fjærene en "Nesten"halv i forhold til org.Så det er normalt.Var slik på min e36 å det var med 4syl.
B.E.E. Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 Kan noen der ute med senkede biler ta en titt på fjørene og se hvordan de ser ut? Greit å ha noe å sammenligne med...
hagenisse Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Min er ikke slik, men jeg har sett det vært sånn på flere biler. Da har de også vært mye lavere enn det senkesettet skulle tilsi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå