stiandg Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Skal kjøpe meg en 06 E91. Lurer da på følgende: Hvilken bank har den beste billåns renta idag? med nedbetalingstid på inntil 10år. Håper noen har noen tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andas Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Var nettopp innom DNB og fikk 5,75% rente der. Vet ikke om det er billig eller ikke. Det billigeste er hvis du kan få tatt det på huslånet hvis du har det. De aller fleste har hatt en kraftig prisvekst som gjør at de kan få utvidet huslånet. Da blir renta rundt 4-4.5% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiandg Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ok.. det er det samme som elcon... Vet at det er et par banker som har mellom 4,70-4,80% , men husker fanken meg ikke hvilke banker det var!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Skal kjøpe meg en 06 E91.Lurer da på følgende: Hvilken bank har den beste billåns renta idag? med nedbetalingstid på inntil 10år. Håper noen har noen tips! BMW Financial Services, 4,25 % Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Skal kjøpe meg en 06 E91.Lurer da på følgende: Hvilken bank har den beste billåns renta idag? med nedbetalingstid på inntil 10år. Håper noen har noen tips! BMW Financial Services, 4,25 % Hvis dette ikke er endre nå, så er det vel 3 muligheter man har. BMW Select, BMW Leasing og BMW Annuitetslån. For min del var det ingen fordel å velge BMW Finansial Service når jeg undersøkte i 2004 på en ny E60 520i. Her er de tre mulighetene jeg hadde. (Nybilpris: 630 000kr, ant. år: 5. Egenkap: 200 000kr) Med BMW Select har/hadde man 4,57% effektiv rente i terminbeløp periode 1 hvor jeg da måtte ha betalt 4266kr i måneden. I terminbeløp periode 2 var den effektive renten på 4,50% hvor jeg så måtte ha betalt 14286kr i måneden (Betalt etter 5 år: 696461kr)! Med BMW Annuitetslån var det en effektiv rente på 4,73% hvor jeg måtte ha betalt 8042kr i måneden (Betalt etter 5 år: 682517kr)! Med BMW Leasing (som etter min mening bare er tull) ville jeg ha betalt på en bil til 630 000 i 3/5 år og så mistet egenkapitalen når jeg måtte ha levert bilen, eller ha kjøpt ut bilen fra BMW til 365400kr. Jeg personlig ville ha snakket med min lokale bank og sett hva de kunne ha fått til før jeg hadde valgt BMW Finansial Service.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå