Gå til innhold

Førerprøve! - Nervøs

alkj
 Share

Anbefalte innlegg

Får vel si lykke til jeg også! Har hatt lappen i 4 år nå og husker godt hvor nervøs man var ;)

Et tips som jeg fikk den gangen var at det var viktig å overdrive når man så i speilet, altså at man virkelig "snudde" hodet/blikket mot speilene man sjekket! Bare for å vise sensoren at man sjekker liksom!

Vanligvis så kaster man jo bare blikket bort på speilene, og dette er ikke alltid at sensoren får med seg!

Shitt fiske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke noe stress det der..tok faktisk lappen for 2 dager siden selv..var drit nervøs, men når jeg kom meg på veien, tok det veldig rolig og jeg kjente den der "detta går så det suser følelsen" gikk det som smurt...

Trodde nesten selv at jeg kjørte for sakte men tydeligvis ikke noe som heter det der :P bare du henger i trafikkflyten...og ja bruk speilet.

Gratulerer med dagen og lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ikke lenge til jeg kan kjøre opp igjen... 1 og 1/2 mnd... Gleder meg noe heeeelt sinnsykt å sette meg inn bak førerrattet på bilen min igjen... Disse 8 mnd uten lappen har vært tunge.!! Hvis jeg styrker på oppkjøringen kommer jeg til å sykemelde meg, og ikke vise meg ute igjen før jeg har fått ny oppkjøring og bestått..!!!!

Har hørt at det er innført "karantene" hvis man stryker, slik at man må vente en mnd før man får prøve på nytt.! Stemmer dette..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ikke lenge til jeg kan kjøre opp igjen... 1 og 1/2 mnd... Gleder meg noe heeeelt sinnsykt å sette meg inn bak førerrattet på bilen min igjen... Disse 8 mnd uten lappen har vært tunge.!! Hvis jeg styrker på oppkjøringen kommer jeg til å sykemelde meg, og ikke vise meg ute igjen før jeg har fått ny oppkjøring og bestått..!!!!

Har hørt at det er innført "karantene" hvis man stryker, slik at man må vente en mnd før man får prøve på nytt.! Stemmer dette..??

d stemme, må vente en måned på nyoppkjøring viss enn stryke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du ha lappen for å lufte bilen en gang i blant da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du ha lappen for å lufte bilen en gang i blant da?

Klart han kan gjøre det på eget ansvar, men oi, der var det to år til før han får lov til å ta ny oppkjøring, kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...