skillbill Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Får vel si lykke til jeg også! Har hatt lappen i 4 år nå og husker godt hvor nervøs man var Et tips som jeg fikk den gangen var at det var viktig å overdrive når man så i speilet, altså at man virkelig "snudde" hodet/blikket mot speilene man sjekket! Bare for å vise sensoren at man sjekker liksom! Vanligvis så kaster man jo bare blikket bort på speilene, og dette er ikke alltid at sensoren får med seg! Shitt fiske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Gud løkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 ikke noe stress det der..tok faktisk lappen for 2 dager siden selv..var drit nervøs, men når jeg kom meg på veien, tok det veldig rolig og jeg kjente den der "detta går så det suser følelsen" gikk det som smurt... Trodde nesten selv at jeg kjørte for sakte men tydeligvis ikke noe som heter det der bare du henger i trafikkflyten...og ja bruk speilet. Gratulerer med dagen og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 teorien er vel det verste for mange. gruer meg til jeg må ta den opp igjen selv om noen måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Det er vel på tide å spørre hvordan det gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Han har sikker klart lappen og er ute og cruiser no Fy f*** te mykje peng eg brukte i bensin den første mnd etter at eg hadde fått lappen.. Uff.. Skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Hmmm... Ikke lenge til jeg kan kjøre opp igjen... 1 og 1/2 mnd... Gleder meg noe heeeelt sinnsykt å sette meg inn bak førerrattet på bilen min igjen... Disse 8 mnd uten lappen har vært tunge.!! Hvis jeg styrker på oppkjøringen kommer jeg til å sykemelde meg, og ikke vise meg ute igjen før jeg har fått ny oppkjøring og bestått..!!!! Har hørt at det er innført "karantene" hvis man stryker, slik at man må vente en mnd før man får prøve på nytt.! Stemmer dette..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Hmmm... Ikke lenge til jeg kan kjøre opp igjen... 1 og 1/2 mnd... Gleder meg noe heeeelt sinnsykt å sette meg inn bak førerrattet på bilen min igjen... Disse 8 mnd uten lappen har vært tunge.!! Hvis jeg styrker på oppkjøringen kommer jeg til å sykemelde meg, og ikke vise meg ute igjen før jeg har fått ny oppkjøring og bestått..!!!!Har hørt at det er innført "karantene" hvis man stryker, slik at man må vente en mnd før man får prøve på nytt.! Stemmer dette..?? d stemme, må vente en måned på nyoppkjøring viss enn stryke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 og 2 uker på teori(var det ivertfall) vist du må ta denne om igjen og, den er vist blitt ganske så vannskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Hmmm... Ikke lenge til jeg kan kjøre opp igjen... 1 og 1/2 mnd... Gleder meg noe heeeelt sinnsykt å sette meg inn bak førerrattet på bilen min igjen... Disse 8 mnd uten lappen har vært tunge.!! Hvis jeg styrker på oppkjøringen kommer jeg til å sykemelde meg, og ikke vise meg ute igjen før jeg har fått ny oppkjøring og bestått..!!!!Har hørt at det er innført "karantene" hvis man stryker, slik at man må vente en mnd før man får prøve på nytt.! Stemmer dette..?? må du ha lappen for å lufte bilen en gang i blant da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Ja nå er vi spente på hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Hmmm... Ikke lenge til jeg kan kjøre opp igjen... 1 og 1/2 mnd... Gleder meg noe heeeelt sinnsykt å sette meg inn bak førerrattet på bilen min igjen... Disse 8 mnd uten lappen har vært tunge.!! Hvis jeg styrker på oppkjøringen kommer jeg til å sykemelde meg, og ikke vise meg ute igjen før jeg har fått ny oppkjøring og bestått..!!!!Har hørt at det er innført "karantene" hvis man stryker, slik at man må vente en mnd før man får prøve på nytt.! Stemmer dette..?? må du ha lappen for å lufte bilen en gang i blant da? Klart han kan gjøre det på eget ansvar, men oi, der var det to år til før han får lov til å ta ny oppkjøring, kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 ja, kjipt om man blir tatt... måtte bli en kalkulert risk man tok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Han bestod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå