Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Ble bra dette Thomas, men er passformen litt dårligere enn de gamle? Ser ut som de går litt mer inn og du får litt kant med karosseriet der..

Passformen er omtrent den samme, er bare noen mm forskjell. Hadde ut lykta for litt siden så den er ikke helt 100% justert heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jaja, da var touringen endelig EU godkjent, var på BT idag og hentet to flotte blå oblat! Hehe. Vært litt treg kan du si, så takk politi for at dere ikke stoppet meg!;)

Idag fikk jeg pakke i posten. To stk H1 LED pærer som jeg hadde planer om å putte i tåkelyktene, siden det gule liksom ikke matcher AE som jo er hvite/blueish.... MEN! Pærefaenskapet er jo for tykk til å passe i lykta!! omg.

Så her må det nok tilpassing til, finne frem drillen kanskje? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Liten oppdatering siden sist, bilen skal jo oppover til Vålertreffet denne helgen så har forberedt meg litt i forkant.

Det er som nevnt byttet til nye bærearmer. Foruten det er det også tatt 4 hjulskontroll på bilen, byttet olje og oljefilter, byttet noen deler i håndbrekket bak og nå denne uken byttet til nye EBC Greenstuff klosser foran.

De EBC Redstuff klossene som sto på fra før, var det ikke stort igjen av, samt at de hadde liten effekt før oppvarming.

Har også fått inn LED pærene i tåkelyktene etter litt enkel modifisering. Lyser ikke sterkt i dagslys, men helt ok i mørket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har du noen bilder av LED'en i tåkelysene..? :-)

Hei, nei det har jeg dessverre ikke, da jeg klarte å knuse ene tåkelykten på Våler ;)

Så nå kjører jeg uten frem til de nye jeg har bestilt fra KOED kommer. Det lyser ikke sterkt, for å si det sånn, men i mørket synes de ihvertfall ;)

Igår polerte jeg begge sidene på bilen forresten, med maskin. Det tror jeg gjorde susen mot swirls og hologrammer. Nå gjenstår bare å få på et lag voks!

Har også bestilt ny ryggelysbryter da jeg plutselig ikke hadde ryggelys noen dager etter etter Vålertreffet....hmmm :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Du mangler bare dette til bilen din nå

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24916103

Se der ja....sjelden anledning for en vel si, har trålet det som er av norske og svenske sider for å finne noe slikt.. Jeg synes det så noe møkkete og ustelt ut, men en grundig rens gjør sikkert susen. Aner ikke hva slikt er verdt og dessuten mangler dørsidene. Men er 5500,- kurant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...