Dr_S Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Idag ble det endelig oppholdsvær ute så da benyttet jeg sjansen til å få gjort litt på bilen. Fant frem railsene jeg handla av kim: Ene siden av: Gammel stygg rails av: Egentlig veldig lett å bytte, det er 3 torx-skruer på hver side, så bare løfter du de av. Så dro jeg en tur til byen og handlet dette: Fikk endelig rota meg til å handle Meguairs microfiber+nxt tech wax Sonax felgrensen er forbruksvare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Idag var det endelig oppholdsvær. Satte bilen i skyggen, vasket den med Meguiar's såpa og tørket med pusseskinn. Så tok jeg frem flaska med Meguiar's Tech-Wax og microfiberkluten Må si jeg er mektig imponert over glansen denne voksen lager! Meget lett å påføre og polere vekk, fin å jobbe med. Bilen er helt sinnsyk blank nå! Ble overivrig og tok også felger og inni dører, hehe Felgene ble dritblanke! Skal dere noengang ha en voks som feier andre merker av banen, kjøp Meguair's!! Jeg er frelst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Jeg er frelst! Jeg også . Ble det bra med nye Rails da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Ble det bra med nye Rails da? Det ble iaf bedre enn det var! Så jeg klager ikke. De var jo brukt, så dønn strøkne var de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Nice bil Dr_S... Ble E36 stv på meg også på lørdag gitt... men bare 318 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 Nice bil Dr_S... Ble E36 stv på meg også på lørdag gitt... men bare 318 da Takk! Ser du er fra Tønsberg du og..er ikke mye E36 touring her. Har du bilder av din ? Prøvde en 318 før jeg kjøpte 328..kan skriveunder på at det er som natt og dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Nice bil Dr_S... Ble E36 stv på meg også på lørdag gitt... men bare 318 da Trodde du skulle kjøpe min Touring jeg Stian... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Er det du som krølla den Proben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Er det du som krølla den Proben? Her er gamle 7'ern til faren til Stian . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Fra 7'r til til en E36 318? Det må jeg si Har vel vært "uheldig" med hus eller baby da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Dr_S, han krølla ikke proben nei! den var svart den han hadde! var vel første bilen hans' for ca 4-5 år siden! alle de andre har vel vært etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Fra 7'r til til en E36 318? Det må jeg siHar vel vært "uheldig" med hus eller baby da Geir Anders da.. nå må du åpne øynene.. det står jo faren hans sin.. Eller hadde jeg vært enig at overgang fra E65 730d til E36 318i touring ville vært drøy.. men han har fått seg hund da.. det er nok grunnen til stv vettu. noe annet er vel en liten stund til enda vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Driver og polerer en 318i cabriolet nå for en venn. Herregud for noe slappe greier! Må jo slite den opp til 100! Var noe helt annet enn 318is'en jeg hadde ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Driver og polerer en 318i cabriolet nå for en venn. Herregud for noe slappe greier! Må jo slite den opp til 100! Var noe helt annet enn 318is'en jeg hadde ja... Kommer litt an på det da.. husk at du har blitt litt "fartsblind" med 328 nå thomas;) gamle caben min med litt aktiv kjøring var ikke noe dødere enn en is.. men dog var det kjedemaskin i caben da... noe nyere vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor birger Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 meget pen liker sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå