Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Visse planer er det jo, som å sette på 325 innsuget jeg har kjøpt. Ellers vil det bli diverse utvendige og innvendige forandringer. Har bl.a kjøpt inn krom til rattemblemet og vindusheisene. Lyst på karbondetaljer innvendig.Og facelift grill med kromnyrer. Xenonlys skal på! Understellet er bra nok som det er, men kommer sannsynligvis til å hive på M3 foringer. Har også tenkt på EBC klosser, enten red eller green stuff. Skal skvettlappene av? Lite pene de altså Ellers ville JEG droppa chromen innvendig. Interiøret ser så billig ut da. Mulig dette kan hjelpe deg med påsetting av m50 innsuget: http://www.team-bar.com/diy_m50manifold.htm http://home.comcast.net/~bob.cat/M50ManifoldInstall.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 Skvettlappene er vinterutstyr Takk for linkene, skal lese litt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Gratulerer med pen bil med rett motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Detta var jo stas Thomas! Gratulerer så mye Får møtes en dag denne uka Fikk litt sjokk, du ville jo ikke ha større motor enn 320 Planene er som vanlig gode og bilen så direkte bra ut! Paralell hadde vært bra! Godt nyttår, snakkes til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ja Espen, jeg overrasket meg selv litt, hehe.. Svelget en par "kameler" også for å få M52B28 motoren Men men, slike ting får komme etterhvert. Tenker på interiør osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Gratulerer! Aldri dumt med litt motor, og skinninteriør skal vel ikke være alt for vanskelig å skaffe? Felgene som står på er jo pene, men ikke dumme de du linka til heller. Hva med de 5-eikede AC Schnitzer felgene? Både de "hele" og de som ligner mer på de du linket til kler e36 bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 Nei, jeg er nok ingen ACS fan Aldri likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Nei, jeg er nok ingen ACS fan Aldri likt Særing:P heheh.. Få av merket, eisenmann eksos (så hører man motoren i stedet) og få på M-paralell.. de felgene er nydelige! Hadde de på gamle bilen som du vet og fy å deilig de er!! fin bil Thomas! Du fikk råna deg litt.. lurte foressten på om han du kjøpte bilen din kanskje skal selge merca si billig? hehe.. den var litt najs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Pen bil! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Se her ja, gratulerer med ny BMW, og så med skikkelig motor da gitt . Syns du bør vurdere andre speil, samt Eisenmann potte. Ellers så tror jeg denne bilen kommer til å få det godt, og bli "rikti" stylet . Felg planene dine høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 Jeg synes faktisk eksosen lager nok lyd slik det er idag. Man hører GODT motoren på visse turtall, hehe. M3 speil er jeg litt usikker på faktisk... richie: hehe, den merca er nok ikke billig nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Tenker på utseende når det gjelder potta, vi gamle gutta med kjærring og unger kan ikke ha for mye lyd i eksosen . M3 E46 speila syns jeg ikke ser ille ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Nei, jeg er nok ingen ACS fan Aldri likt Få av merket, eisenmann eksos (så hører man motoren i stedet) og få på M-paralell.. de felgene er nydelige! Hadde de på gamle bilen som du vet og fy å deilig de er!! For å mimre litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Tok et par kjappe mms-bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Ser fin ut. Men hadde gjort seg med noen M3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå