Dr_S Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Ekornlager...den var ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Viste seg at xenonlyset ikke var gåent..snodig. Jaja, godt var det Kostet ikke mye for ny pære fra klausen uansett.. Planen denne uka er å skifte olje, noe som skulle vært tatt i våres, men ingen fare Går egentlig bare å venter på Bilstein kitet nå, så jeg kan få EU-godkjent bilen. Noen som har delenr på de tårnlagrene jeg skal ha? De fra E46 M3. Har blitt anbefalt disse. Sideskjørtene viste seg å være kopier med dårlig passform, så jeg sender disse tilbake til selger. Så da er jeg på jakt etter M3 skjørt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 sier det igjen, gled deg til bilstein kan du ikke bare gå inn på gs og søke der? er det de bak du skal ha? eller foran også? skjørtene går i retur ja, tenkte meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Sideskjørtene viste seg å være kopier med dårlig passform, så jeg sender disse tilbake til selger. Så da er jeg på jakt etter M3 skjørt igjen... Sjekk ut denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=84822&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 usj! må ha m3 coupe skjørter, når man først skal kjøpe seg skjørter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 usj! må ha m3 coupe skjørter, når man først skal kjøpe seg skjørter Enig. De andre M3 sedan skjørtene ser kjedeligere ut. Sånn ser de ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Å ja, visste ikke at det var forskjell på skjørtene, har ikke sjekket så nøye, det var jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Ser penere ut enn ikke noe, men mangler liksom noe når man bare har disse skjørtene i stedet for de "vanlige" med skru i. Hadde selv feil type på 328'n min og det var planlagt å bytte dem hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Å ja, visste ikke at det var forskjell på skjørtene, har ikke sjekket så nøye, det var jo verdt et forsøk. Takk uansett! Fått på fronten din da? Var du forresten med på kjøreturen med BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Fylte bensin igår, må si det begynner nærme seg kritiske punktet snart! Godt å vite at denne Regjeringen snart er historie (håper jeg) Han her hadde noen fine skilter forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Full tank for 800,- Prøv 1100,- for full tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Ja, vet det er dyrere lenger nord. Men så har vel dere litt billigere boutgifter og enn oss helt sør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Er vell større tank på e34`n og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Å ja, visste ikke at det var forskjell på skjørtene, har ikke sjekket så nøye, det var jo verdt et forsøk. Takk uansett! Fått på fronten din da? Var du forresten med på kjøreturen med BMWCCN? Bare hyggelig det, vet du! Har nettopp levert både fram- og bakfanger samt ny forskjerm og lyktelister til lakkering, gleder meg nå, hehe.. Fikk dessverre ikke vært med på kjøreturen, begynte på nattskift den dagen, skal prøve å få vært med på neste onsdagstreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Ok, du fikk tak i M3 bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå