Steffan C Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Blir som ny denna etter alle de oppgraderingene du skal gjøre utover . Hvorfor bytte kalippere bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Jo, visste at ene kalipperen hang på, så den skulle byttes. Men fant ut da høyre side ble tatt av også at stempelet ikke bevegde seg stort. Du skulle sett skiva på innsiden.... Mista nok noen hester der, hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Det går jo an å fikse helt greit. Men om de ikke er så dyre er det jo kurrant å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Du kan overhale de ja, men er ingen garanti for at de blir 100%. Fikk tak i et pent brukt sett Var ute idag å kosekjørte litt. Merker utrolig forskjell i dumper jeg gynga over før Og bremsene bak, hjalp virkelig å skifte ut! Fikk litt dårlig tid inn mot et lyskryss istad ved Kanalen, beit godt da, hehe! Har ikke så lav pedal som før faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Møtte jeg deg oppimellom Andebu på torsdag? Jeg kjørte min bil med en KTM-motard rett bak meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Andebu var jeg ikke på torsdag nei... Hadde den like felger som meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Oppfattet det som deg. Er jo ikke så mange forseggjorte E36 touringer igrunn. Men møtte den relativt kjapt, hadde tross alt en supermotard bak meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Går vel kanskje 2-3 andre sorte e36 touringer i omegn her... Men de har ikke noe m-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Går en svart touring i byen her.. M tech har den også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 Fått montert på M3 bakfanger og M3 speil, nylakkert. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 høres bra ut! gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Fått montert på M3 bakfanger og M3 speil, nylakkert. Bilder kommer! Vi venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Blir nok en vask på søndag, så får se om vi ikke tar litt bilder da...synd skjørta ikke er festet Mangler de plastnaglene og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Noen nye bilder etter dagens vask: FØR: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 hjalp godt det men, venter fortsatt på skjørtene også hehe.... men du er jo i komminga i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå