Dr_S Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Bytta bremsevæske idag, tester ut ATE SuperBlue Racing, denne er blå så lett å se ved neste bytte om alt er ute. Kan også brukes på systemer som har DOT5.1 i seg fra før, noe jeg har nå. Er nesten DOT5.1 specs på denne væska. Monterte også de stålomspunnede slangene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Er bremseveska av typen som tåler høy temp men må byttes hyppig? Blir gøy se bilen på din våler Dr_S . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Jeg bruker den bremseveska der Kul farge ihvertfall Kan stemme at den må byttes hyppig for jeg skiftet den i april, og nå i september lyste test indikatoren allerede orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 "i`m spinning around" dr_snurre hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jeg krever å få tilbake de timene jeg har brukt på å lese denne tråden! Hehe, neida, godt brukt tid. Utorlig pen bil! e36 touring er undervurdert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Liker bilen din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 "i`m spinning around"dr_snurre hehe... Hehe, hørte det jeg også.. Også på familiekjøringa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Akkurat det var du som var "litt" ivrig, fikk jo støv på maten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Her er bilde av potta di Dr_S, samme farge som Steffan hadde på sin touring på Rudskogen ifjor. Var gøy se bilen din etter sist treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 som sagt, gratulerer i m-tech gjengen pr kåt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 "i`m spinning around"dr_snurre hehe... Haha! Var morro da! Gikk heldigvis ikke av banen Jeg krever å få tilbake de timene jeg har brukt på å lese denne tråden!Hehe, neida, godt brukt tid. Utorlig pen bil! e36 touring er undervurdert! Hehe, begynner bli noen sider her nå ja Takk for det, E36 touring har potensiale den også, som andre E36 Liker bilen din;) Takk pus, så ikke deg og dama på Våler iår heller? Du skylder noen turer opp nå, hehe... "i`m spinning around"dr_snurre hehe... Hehe, hørte det jeg også.. Også på familiekjøringa da? Skal si deg at det innimellom går friskt på familiekjøringa også, hehe. Tok det som oppvarming til frikjøring da jeg hadde litt annet å styre med rett etter førermøtet Akkurat det var du som var "litt" ivrig, fikk jo støv på maten min Lol? Satt du hen da? Tok du bilder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Her er bilde av potta di Dr_S, samme farge som Steffan hadde på sin touring på Rudskogen ifjor. Var gøy se bilen din etter sist treffet. Se der ja, fått med Sauber-paraplyen min og ser jeg Ja, ble fornøyd med Eisenmann stussene, ble jo en helt annen lyd når vi kappa av det spjeldet! Tydelig at BMW ville dempe lyd/avgass på 328i. De ble gyldne ja, varme som pokker..smeltet litt plast til venstre der som du ser. Må nok prøve å stramme opphenget litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 som sagt, gratulerer i m-tech gjengen pr kåt? Hehe, jeg, Tore og Vegard som bedømte biler på utstillingen. Mye flotte biler å se. Breitbau og Orange Beauty fikk jo også premier, så 100% originalpolizei er jeg nok ikke Ja, fikk satt på M3 skjørtene natt til fredag, eneste som er litt drit er at 2 klips ikke vil klemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 hehe... gratulerte deg jo med komplett m-tech jepp... wow faktor ftw men åssen ble klasseindelinga funnet på? min er jo orginal, bortsett fra lakkenfargen på diverse ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Original, dvs ikke modifisert. Din går nok som original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå