Steffan C Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Haha, så du er på druen igjen... Takk for sist da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Haha, så du er på druen igjen... Takk for sist da . Ligger hjemme i senga å syter og synes synd på meg selv for at jeg må jobbe i morgen. Hehe. Takk for sist ja, å et sjarmerende kvinnfolk du kjenner. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Såså, nok OT i tråden til Mr. Snurr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Såså, nok OT i tråden til Mr. Snurr... Hehe. Sorry Thomas. Måtte bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 thomas er glad i OT syntes liksom, sort bil innvendig og kromringer ikke passer helt sammen men vi får jo se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Er for tiden uten nett pga flytting, så bimmers er ikke mest besøkt om dagen. Har tilgang på jobben da Uansett, kromringene fra bimmian ankom her om dagen. De skal være av snap-in typen, men i "manualen" står det at man kan bruke litt lim?! Vel, here goes.... Lim er uaktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Jaja, klarte å knekke ene GT-splitteren istad da jeg skulle på jobb...Er en liten dump ved innkjørselen min, og det gikk nedi med fronten. Og i -12 så var vel plasten så sprø at den sa bare KNEKK! =) Har et nytt sett i kjelleren, så pytt pytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Kondolerer, du får gjøre som meg, skru de av om vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 skrudde av både splittere og m3 leppa i fjor jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Pyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Pyser eller bare å ikke kjøre om jeg gjør i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Skal ha ny leppe iår jeg Og ny lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 m3 leppa? lakk hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 m3 leppa? lakk hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Hikker du inatt sondre? =) Ja, ny M3 leppe må til og fronten skal få lakk. Ser ikke ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå