Dr_S Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Kom pakke fra Morris i posten idag - endelig fikk jeg byttet kupelyset mitt med et nytt et, måtte bestille fra Tyskland. Og byttet låsen på hanskerommet, så da kunne jeg endelig fjerne gaffateipen, hehe! Gått over hele bilen idag med Meguiars claybar og QuikDetailer. Er moro å se på den hvite klumpen at det fester seg brungul dritt som har sittet i porene på lakken min! Imorgen håper jeg det blir lakkrens og polering Og ja, renset Green filteret mitt også idag. Brukte Prikkbort og en børste og spylte rent etterpå. Tørket i sola Pics: FØR ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Imorgen håper jeg det blir lakkrens og polering Håper? Dere bilvaskefolk trenger hjelp. Det er ikke moro å vaske og gnikke på bil, det er bare en nødvendighet. Ser bra ut dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Det ER moro jo, når resultatet blir slik man hadde tenkt Jeg hater skitten bil og koser meg med bilpleie, hehe. Begynner få en fin samling produkter nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Kom pakke fra Morris i posten idag Hæ, i posten fra Morris? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Ja? Gode kunder får service vettu, hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Ja? Gode kunder får service vettu, hehehe.. Vi andre får en sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 se derja... man kan vaske filteret med avfetting/litt sterkere enn såpe altså... skal du sette det inn med noe, eller bare å montere igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 se derja... man kan vaske filteret med avfetting/litt sterkere enn såpe altså... skal du sette det inn med noe, eller bare å montere igjen? Har alltid vasket det med avfetting og zalovann jeg. Tørker i 12 timer på varmekabler så setter jeg det inn med Green cotton sprayen...tynn olje med grønnfarge. (: Bare dusjer lett over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 okey... for jeg vurderer nytt filter (litt større kanskje) eller om jeg bare skal vaske det jeg har... men lurer på å kjøpe twintube... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Skal du kjøpe filter, kjøp enten K&N eller Green..ikke sånne jallafiltre.. Det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 jeg har jo green da... men vurderer twintube... altså de som har "innsug" i mitten av filteret også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Ah..da er jeg med Kalles vel for twin cone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ja? Gode kunder får service vettu, hehehe.. Fikk du tilsendt denne skruen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ah..da er jeg med Kalles vel for twin cone. haha... da var jeg ikke langt unna vet du om noen plasser med greie priser eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Ja? Gode kunder får service vettu, hehehe.. Fikk du tilsendt denne skruen din? En låsepinne og kupelykt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå