Mexos Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Det ER moro jo, når resultatet blir slik man hadde tenkt Jeg hater skitten bil og koser meg med bilpleie, hehe. Begynner få en fin samling produkter nå.. Helt enig! Er så godt å komme seg ut når våren er kommet, slå på radioen og vaske, gnikke, polere og shine bilen. Så skinner den så fint etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Ja, og man lærer jo mens man lever.. Jeg ser stadig vekk folk som står der med svampen sin og Zalo... Eller de som vasker bilen med pusseskinnet uten å vaske først med såpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ja det er mye rart å se Fint å se du er nøye, ser jo det på bilen også.. Er jo strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ja, og man lærer jo mens man lever.. Jeg ser stadig vekk folk som står der med svampen sin og Zalo... Eller de som vasker bilen med pusseskinnet uten å vaske først med såpe.. eller de som vasker bilen med vindusvaskerene på jobb som er møkkete og helt nedsunke i dritt... der står de å gnir på lakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ja for deretter å kjøre den inn i vaskehallen og etterpå klage på vaskeripene bilen får av børstene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 det har jeg ikke sett enda... men det har kommet inn med en bil som hadde trengt en så sårt polering at jeg sa til han etter vasken da han klagde på at den ikke ble ren: vet du hva, den bilen her trenger en polering ikke en vask... dette er ikke lakk lenger, det er 80p sandpapir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Sånn! Da var touringen klar for vårmønstring Holdt på ute hjemme i ca. 6 timer nå. Støvsugd, vasket, polert etc. Ses imorgen folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Sånn så min ut også i dag tidlig.. Åsså ble det visst pollen sesong.. Nå er bilen faktisk helt gul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Sånn så min ut også i dag tidlig..Åsså ble det visst pollen sesong.. Nå er bilen faktisk helt gul! Da kunne du jo kommet på vårmønstring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Tok et par bilder til i full fart: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joga Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Veldig fin bil du har der! Kunne godt tenke meg en 328i Touring i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå