Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
haha... enda ikke fått xenon i grøft nei 8)

Som sagt så skal fanger lakkeres først og nye tåkelykter skal kjøpes inn...men godt mulig jeg kjeder meg så mye en dag at jeg hiver inn, må jo feste ballaster osv og da er det enklest med fangeren demontert.

Har forresten også kjørt claybar på alle felgene nå, fikk tatt endel som ikke fjernes i vask ja..

Kjøpte to stk klistremerker her forleden som jeg slang på igår da, ble ikke så verst synes jeg ;)

f74c2a6a.jpg

5cd61177.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir ikke omkretsen på bakdekket mindre? :? Med tanke på at du har 17" foran og bak..

Profilen forteller deg lite uten å vite bredden på dekket, siden det er et regnestykke bak profilen som tar hensyn til dekkets bredde. 40-profil på et 225 dekk er "lavere" enn 40-profil på et 245 dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en runde på bilen med ting jeg skulle ha gjort i våres, men som jeg ikke tok meg tid til.

Har f.eks vasket støydempermatta under panseret, brukte Prikkbort og spylte godt etterpå. Ble rent og pent der gitt ;)

Har også i helgen renset alle 4 matter i bilen med Meguiars Carpet Cleaner og en Meguiars børste. Brukte opp hele flaska, da jeg tok litt på dørsidene og setene også. Må kjøpe inn mer til uka tror jeg.

Kjøpte også 2 dekk istad på dekkonline.com - trengte nye bakdekk nå... Det ble Dunlop Sport Maxx 225/45-17. Håper de kan levere raskt, helst innenfor ferien min slik at jeg kan legge de om da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...