Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Superfin bil!=)

Ser at man har mye å lære hos deg med tanke på polering osv, virker som du kan ditt der:)

Men det luft filteret ditt skulle du fått flyttet ned i fangern, eller fått lagt skjerming og tilførsel av kaldluft , for ser jo ut som det "innsuget" i frontetn går til kjøling av dynamo?

Har akkurat lest i 4-5 timer i tråden din, å ser at det er lenge siden noen har spurt... M50 innsug? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo få skjermingen din, siden bilen din aldri rekker bli varm ;)

haha ^^ kjørte jo just tur-retur strømstad, så god å varm ble den... fikk tilogmed spørsmål om det var m3 ^^ hehe...

Jeg har fått en del slike og... "Det er vel ikke en M?" "eeeeh....", "325? 320? Ikkje si at det er en 318", "eeeeeh.....316"

For så å måtte høre en lang lekse om hvor lett det er å "hive i en M" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfin bil!=)

Ser at man har mye å lære hos deg med tanke på polering osv, virker som du kan ditt der:)

Men det luft filteret ditt skulle du fått flyttet ned i fangern, eller fått lagt skjerming og tilførsel av kaldluft , for ser jo ut som det "innsuget" i frontetn går til kjøling av dynamo?

Har akkurat lest i 4-5 timer i tråden din, å ser at det er lenge siden noen har spurt... M50 innsug? ;)

Takk for ros! Alltid hyggelig :)

Ja, jeg lærer noe hver gang jeg setter igang med noe nytt med bilen, enten det er vasking eller polering/voksing. Har lært utrolig mye fra diverse detailingforums og kanskje spesielt detailersclub.no.

Er klar over det med luftfilteret ja, den suger varmluft slik det står montert nå, men jeg har ennå ikke funnet noen løsning som jeg synes ser bra ut. De varmeteppene fra K&N ser helt feil ut. Har sett en løsning hvor det er en plate som er tilpasset skjermen, men der måtte man kjøpe med nytt filter osv.

Riktig at det lille innsuget er til dynamo ja ;)

M50 innsuget ja, det står i boden og støver ned... :( Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det, en vakker dag jeg kjeder meg kan det hende jeg går løs på det ;)

Vet om flere med 323 og 328 som har opplevd positiv effekt av et slikt innsug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, man lærer av å prøve og lese. Men du har jo prøvd masse produkter og er flink å prate om det også... hjelper oss andre masse å høre om d!:)

For en likens bil som deg om en liten stund, og da skal jeg ha mye av det du har gjort :)

ja du må bare modifisere innfestningen til dyserailen til M52, den er litt høyere og andre skru fester enn m50 railen.. har 2 sånne innsug liggende, ett M50 og ett M52 løst.. så har sett litt på det.. men gass spjeldet og alt passer rett over på skruene, så du må bare hive deg rundt en dag ;)

du har vel ikke noen bilder under bilen fra der du har sveiset eksosen? For ser jo sikkelig pent ut med eisemann rørene dine.. men jeg vurdere scorpion potte for å få hele potta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, man lærer av å prøve og lese. Men du har jo prøvd masse produkter og er flink å prate om det også... hjelper oss andre masse å høre om d!:)

For en likens bil som deg om en liten stund, og da skal jeg ha mye av det du har gjort :)

ja du må bare modifisere innfestningen til dyserailen til M52, den er litt høyere og andre skru fester enn m50 railen.. har 2 sånne innsug liggende, ett M50 og ett M52 løst.. så har sett litt på det.. men gass spjeldet og alt passer rett over på skruene, så du må bare hive deg rundt en dag ;)

du har vel ikke noen bilder under bilen fra der du har sveiset eksosen? For ser jo sikkelig pent ut med eisemann rørene dine.. men jeg vurdere scorpion potte for å få hele potta..

Har ingen bilder fra under bilen som viser eksosen dessverre. Men vi bare kappa av de gamle stussene med ei rottesag eller hva det heter...og så MIG sveisa en kompis på to Eisenmann-rør. Bare jekka opp bilen i bakakselen, trengte ikke senke ned anlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har touringen vært en tur i Göteborg. Var der nede i 3 dager med familien, fin tur. Fikk testet ut fin svensk E6-asfalt! ;)

Jeg kunne gladelig kjørt mye lenger ned, men dama fikk nok før vi var fremme, hehe.

Freude am Fahren sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...