///Mysild Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 har ikke cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Da var bilen nyvasket, tørket, gått over med UQD og klar for kjøretur med gutta i Telemark ccn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Idag har bilen fått ny olje på servo og girkasse Var jo greit å få byttet, men så faktisk ikke ille ut den olja som var på. Har også bestilt litt fra Koed ikveld, bl.a M3 innstigslister. Har også hatt med en mekaniker i bilen ikveld og vi har så og si funnet ut at den kraftige vibrasjonen under nedbremsing skyldes skivene foran. Evt. så har de ikke tålt redstuffklossene.. Så kommer nok til å evt. gå for originale skiver der nå før Våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Får håpe det er foran - begge de to siste gangene jeg har hatt bil med vibrasjoner under nedbremsing så har det av en eller annen merkelig grunn vært bakbremsene (både 7eren og M5en), selv om jeg alltid har trodd det har vært foran. Endte med å bytte alle fire begge gangene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Rister det kun i pedalen er det bak, rister det i tillegg i rattet er det foran. Som regel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Rister kun i rattet. Så det er foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Det var nå delvis den logikken som ble brukt i begge tilfellene, og som slo feil ut. Men her gjaldt det kun vibrasjoner under nedbremsing. Den vibrerte også bare man såvidt rørte pedalen, derfor trodde jeg også det var foran, siden den tar senere bak.. allikevel var det bak. Men oftest er det nok foran problemet er. Ble bare litt overrasket over at det var bak på begge de to siste tilfellene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Bilde av LED lysene i skiltlyset: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 trenger du virkelig å gjøre registreringsnummeret ditt no mer synlig i trafikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 trenger du virkelig å gjøre registreringsnummeret ditt no mer synlig i trafikken? Jeg er jo en pertentlig og påpasselig bilist, så akkurat det skulle da ikke være noe som helst å bekymre seg over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 det er derfor man har importerte BMWer, man skruer bare av lysene når man har hatt en litt vill forbikjøring, elelr så må man bare passe på å kjøre fort nok forbi hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Alle BMW i Norge er meg kjent, importert Tror faktisk alle stammer fra Tyskland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Alle BMW i Norge er meg kjent, importert Tror faktisk alle stammer fra Tyskland... etterimporterte da din kranglefant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 ååååjaa....ja da så Min er svenskimportert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 okey, men da har du vel kjørelys da? altså, du kan ikke kjøre uten en lyskilde... min er det jo bare å skru av alt på veldig kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå