Richie85 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Har vært deilig ut noen dager nå da! Hvertfall når gradestokken midt i sola viste 18 grader Hvordan står det til med både bil og eier her? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Bilen din så veldig blank og bra ut på fredag Liker godt lyden i den også Ja, da var den nettopp tørka, hehe...Liker lyden godt selv jeg Var det noe liv på B.skogen? Mere trafikk der enn i byen Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Endelig begynner snøen forsvinne og man kan vaske LITT sjeldnere! Saltet er vekk fra veiene, det er det viktigste! Tok en runde med clay på bilen igår, fant omtrent ingenting, litt på panseret bare! Tyder på at Prickbort avfetting gjør susen vinterstid! Snart sommerdekk og totalpolering av bilen, dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Ja, vi gleder oss til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Dette blir bra Thomas! Vi gleder oss til sommerhjul! Skal selv få på 18" igjen, kan ikke ha 17" på traktoren min altså.. hehe. Har du sett dette? http://www.blocket.se/stockholm/Skinn_i ... m?ca=7&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Vi gleder oss alle til sommersesongen Tror jeg skal legge om neste uke. Prickbort er den beste avfettingen jeg har vært borti tror jeg. Mulig Wurth sin var hakket bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Richard, jeg kjøper ikke skinnseter med hull, gitt! Men hadde gjort seg i min ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Richard, jeg kjøper ikke skinnseter med hull, gitt! Men hadde gjort seg i min ja! Hah.. det var hull ja:P derfor de var så billig.. hehe! Gikk ikke i detaljer på dem serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Men takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Blir motivert og får masse ideèr når jeg ser hva du har gjort med din Touring. Den er kjempestilig! Får bare begynne så smått med min nå jeg da. Mye fint lesestoff å se på i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Blir motivert og får masse ideèr når jeg ser hva du har gjort med din Touring. Den er kjempestilig!Får bare begynne så smått med min nå jeg da. Mye fint lesestoff å se på i tråden her. Hyggelig å høre! Jeg er selv på masse forums, også utenlandske, for å plukke opp inspirasjon her og der Ser du er fra Tønsberg du og, fortell litt om bilen din da? Tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Blir motivert og får masse ideèr når jeg ser hva du har gjort med din Touring. Den er kjempestilig!Får bare begynne så smått med min nå jeg da. Mye fint lesestoff å se på i tråden her. Hyggelig å høre! Jeg er selv på masse forums, også utenlandske, for å plukke opp inspirasjon her og der Ser du er fra Tønsberg du og, fortell litt om bilen din da? Tråd? Ja titter litt her og der jeg og. Morro Ja har en liten tråd om bilen min jeg og: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=146105 Er fra Tønsberg ja, gleder meg til sommern her i byn. Den er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Satt og så gjennom litt her nå, også så jeg fjærbeinstaget ditt.. Hvilket er det? Det er fra GS eller? Må ha meg sånn selv, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Mener det er FK sitt stag...kjøpte det ubrukt fra Ellingsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Hvilken senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå