Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært deilig ut noen dager nå da! Hvertfall når gradestokken midt i sola viste 18 grader :P

Hvordan står det til med både bil og eier her? =)

Skrevet
Bilen din så veldig blank og bra ut på fredag 8) Liker godt lyden i den også 8)

Ja, da var den nettopp tørka, hehe...Liker lyden godt selv jeg ;) Var det noe liv på B.skogen?

Mere trafikk der enn i byen :lol: Hehe..

• 3 weeks later...
Skrevet

Endelig begynner snøen forsvinne og man kan vaske LITT sjeldnere! Saltet er vekk fra veiene, det er det viktigste!

Tok en runde med clay på bilen igår, fant omtrent ingenting, litt på panseret bare! Tyder på at Prickbort avfetting gjør susen vinterstid!

Snart sommerdekk og totalpolering av bilen, dette blir bra!

Skrevet

Vi gleder oss alle til sommersesongen :) Tror jeg skal legge om neste uke. Prickbort er den beste avfettingen jeg har vært borti tror jeg. Mulig Wurth sin var hakket bedre.

Skrevet
Richard, jeg kjøper ikke skinnseter med hull, gitt! ;) Men hadde gjort seg i min ja!

Hah.. det var hull ja:P derfor de var så billig.. hehe! Gikk ikke i detaljer på dem serru ;)

Skrevet

Blir motivert og får masse ideèr når jeg ser hva du har gjort med din Touring. Den er kjempestilig!

Får bare begynne så smått med min nå jeg da.

Mye fint lesestoff å se på i tråden her.

Skrevet
Blir motivert og får masse ideèr når jeg ser hva du har gjort med din Touring. Den er kjempestilig!

Hyggelig å høre! Jeg er selv på masse forums, også utenlandske, for å plukke opp inspirasjon her og der ;) Ser du er fra Tønsberg du og, fortell litt om bilen din da? Tråd?

Skrevet

Hyggelig å høre! Jeg er selv på masse forums, også utenlandske, for å plukke opp inspirasjon her og der ;) Ser du er fra Tønsberg du og, fortell litt om bilen din da? Tråd?

Ja titter litt her og der jeg og. Morro :D

Ja har en liten tråd om bilen min jeg og: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=146105

Er fra Tønsberg ja, gleder meg til sommern her i byn. Den er knall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...