Dr_S Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Hehe, ja...2 hester ble skremt av endel flere hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Har idag bestilt av av lister nytt rundt bilen, bortsett fra M-listene på siden. Fant også ut at innsugsbelgen var dønn morken, så blir en ny slik og Må vel få på de nye rondellene en dag også, men lurte på å ta det etter polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Se her ja. Synes du fortsatt de gule ringene i FK-lyktene er penere enn CCFL-ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 steike, ble fint... Må se å få ut fingen og montere mine som ligger å støver jeg også! Gikk forbi posthuset akkuratt i det dagens pakker kom, og så pakken min med nye blinklys fra GS inni den ene vogna Lite lyst jeg hadde å dra ut den, men må nok vente til i morgen, siden de var stengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Ble supert med AE Thomas, du må jo bare har xenon i tåke med den fargetempen i AE'ene . Men lurer på en ting, hvorfor vil du ha 328 merke på? Du er jo sånn "clean" orginalpurk type . Monter rondellene på slutten av pussetreffet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Steffan, syns lite merke er litt stilig, men er ikke bestemt ennå hva jeg gjør. Rondellene tar jeg med på Kepler ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Dette så veldig bra ut Bilen ble meget pen med angeleyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Takk for kommentarer! Raymond: Jada, jeg vet det, men alle kaller det for computer, hehe litt OT Det er vel også digitalt speedometer på denne.. jeg har iallefall det på min... hvis du holder inne 1000/10? eller de to ytterste da:P sånn att du kan skrive kode.. så skriver du 41 og trykker set så får iallefall jeg digitalt speedometer der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 er det predator thinline angeleyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 er det predator thinline angeleyes? Ringene er Predator Chromium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Ble nice med angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 er det predator thinline angeleyes? Ringene er Predator Chromium ok;) de var veldig pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Steffan, syns lite merke er litt stilig, men er ikke bestemt ennå hva jeg gjør. Rondellene tar jeg med på Kepler ja He he, du har jo BMW som det går ann å skryte litt av. Blir liksom ikke helt kult med 520 på hekken min . Jeg kommer til å montere nye matter i nypussa Touring på Kepler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Ble nice med angel eyes. Takk, jeg er enig er det predator thinline angeleyes? Ringene er Predator Chromium ok;) de var veldig pene. Ja, jeg synes de var de peneste på markedet nå, derfor valgte jeg de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Tok litt bilder idag da etter vasking: Byttet også denne gummislangen som står på innsuget, temmelig utslitt. Var forrsten trangt og jævlig å bytte den, pga diverse elektronikk som står i veien. Bestilte meg nye originale stoffmatter og nye sota sideblink foran fra KOED. Osram Cool Blue H1 pærer ligger klare til å settes i tåkelysene Begynner bli klar for helgens aktiviteter nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå