Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Du mangler bare dette til bilen din nå

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24916103

Se der ja....sjelden anledning for en vel si, har trålet det som er av norske og svenske sider for å finne noe slikt.. Jeg synes det så noe møkkete og ustelt ut, men en grundig rens gjør sikkert susen. Aner ikke hva slikt er verdt og dessuten mangler dørsidene. Men er 5500,- kurant?

Sjelden anledning ja, har ikke sett slikt tilsalgs til Touring før på finn.no. Med en god rens blir det bra, men så litt slitt ut førersete. Prisen er så som så, for hva er alternativet (vanskelig å få tak i)? Men så er det sikkert ikke så utrolig mange som er ute etter det heller

At dørsidene mangler er igrunn ingen trist sak, siden de har stoff (sikkert slik du har i bilen fra før). Jeg fikk tak i skinndørtrekk til min (har likt interiør), og det så med engang mye mye bedre ut :D

Løp og prut (-og kjøp)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har det interiøret i min egen Touring. Enkelt å få i tilnærmet "ny-stand". Farg opp skinnet igjen og gå på med skikkelig seterens. Våtstøvsuger er MUST!

Har gjort dette på mitt interiør og vil si det ble dobbelt så pent som da jeg kjøpte bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde bii fint det der doktorn. Har du sett at Koed har helskinn sport som er priset ned til 6000kr? Eller er det bare delskinn som gjelder? :)

Jeg fant ingen til den prisen du beskriver på koed, men fant ett helskinn sport til 8700 NOK ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde bii fint det der doktorn. Har du sett at Koed har helskinn sport som er priset ned til 6000kr? Eller er det bare delskinn som gjelder? :)

Jeg fant ingen til den prisen du beskriver på koed, men fant ett helskinn sport til 8700 NOK ?

Er nok samme interiøret, men du ser stjernen på siden der.. betyr at delen er åpen for prisbud... altså, alternativ pris.. og laveste er på 6000kr :) Akkurat dette bilen din mangler, så er den vel komplett?

Bare den lille originale spoileren på luka bak som mangler da..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ikke så mye nytt her dessverre, men har bestilt litt deler ikveld fra Koed... Ny termostat og tåkelysholder bl.a.

Kjøpt meg Foma 737 høytrykkspyler da, den vil vel mest bli brukt til bilvask ja :) Så gleder meg til å ta frem den til våren..!

Ellers så handla jeg meg ny spiller til bilen nå rett over nyttår, valget falt på Alpine CDE-111RM. Billigste jeg fant var hos dynabel.no. Koblet opp med kabel til iPod/iPhone (ekstrautstyr) Digg å ha en spiller som tar USB og iPod! :)

Bonusen er selvsagt at lyset i den matcher BMW perfekt!

IMG_7485.jpg

IMG_7481.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Sånn! Da var endelig bilen igang igjen, har blitt stående 1 måneds tid pga defekt dynamo, batteri osv men i helgen ble den "vekket" igjen og nå skal den snart få vårpussen sin. Har bestilt inn bilpleieprodukter i hele vinter og masse nytt skal testes ut fortløpende :)

Har funnet ut at jeg liker veldig godt produktserien til Chemical Guys og derfor har det blitt endel av det i vinter. :)

I tillegg da til Dodo Juice, Swissvax, Meguiars og 3M som jeg har "samlet" inn.

Er dessverre kommet endel rust på bilen nå, men håpet er å få tatt det verste i løpet av sommeren.

Har også fått på de "nye" sommerhjula mine da, originale 17" E46 M-sport felger, det ble faktisk pent synes jeg, knallfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...