Aguilera Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Planlegger å handle ny bil til våren nå, og tenker å kjøpe en E46. Er ikke sikker på 318 eller 320 ennå, men hvertfall i prisklassen 150 - 165 000. Så lurer jeg på, hva bør jeg være obs på, og hva bør jeg sjekke? Er klar over at det er mye rustproblemer med disse, hvor på bilen må jeg kikke ekstra godt etter? Andre ting? Og forresten, Godt Nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Hva med en E46 Compact med M-Sport pakke? Disse bilene begynner å bli veldig rimelige etter hvert og har som regel alt utstyret du kan ønske deg. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7526506&sid=10a0jrNSbT629073&pos=4&tot=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Naaj, trenger en større bil Compacten er for liten desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Hvis det ikke er veldig viktig med en E46 kan det se ut som om du får en god del mer for pengene hvis du kjøper en E39 520i/523i... da har man også to ekstra år å velge fra (les: den modellen kom på markedet i 1996 i motsetning til 1998 vedr. E46). Det begynner å bli mange fine E39 modeller i den prisklassen du er interessert i... godt nytt år forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Naaj, trenger en større bil Compacten er for liten desverre! Hva betyr ? Jeg trengte også en større bil (4 dører) og kjøpte en E34 i tillegg til Compacten. Jeg tror rustproblemene på E46 har vært synlige og lette å finne. Sjekk rundt dører og under panser/bagasjelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Hvis det ikke er veldig viktig med en E46 kan det se ut som om du får en god del mer for pengene hvis du kjøper en E39 520i/523i... da har man også to ekstra år å velge fra (les: den modellen kom på markedet i 1996 i motsetning til 1998 vedr. E46). Det begynner å bli mange fine E39 modeller i den prisklassen du er interessert i... godt nytt år forresten... hehe.. nå er ikke E39 noen jentebil heller da... Få jenter som liker en E39... (da må de være spesielt interesserte) Men om man liker den er det absolutt en bil å kikke på. jeg ville aldri valgt en E46 (med liten motor) over en E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Hva med en E46 coupe? Er ikke så liten da Hva med en sølv? (Utrolig fin farge, hehe) Eller en blå? Nydelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Ville absolutt gått for en coupe, den blå som var vist her var fin Skal sjølv handle en 320 t våren, må ha rekke6"er Sku hente en i oktober alt, men det skjerte seg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hehe, enig i at E39 ikke er noen jente bil er veldig glad i fasongen til E46, har siklet over de bilene lenge, så det blir nok en slik ja Men hvordan er forskjellen på 318 og 320? Mye prisforskjell i forsikring og sånnt? Er spesiellt glad i røde biler da, men er ikke så mange røde E46 desverre Er også veldig glad i de som er champagnefarget (vet ikke hva den fargen heter) Noen eldre bil blir det ikke, må ver fra `99 og oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1347083&template=default Er bare en 316i, men den så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Hehe, enig i at E39 ikke er noen jente bil er veldig glad i fasongen til E46, har siklet over de bilene lenge, så det blir nok en slik ja Men hvordan er forskjellen på 318 og 320? Mye prisforskjell i forsikring og sånnt? Er spesiellt glad i røde biler da, men er ikke så mange røde E46 desverre Er også veldig glad i de som er champagnefarget (vet ikke hva den fargen heter) Noen eldre bil blir det ikke, må ver fra `99 og oppover Kameraten min har en rød e46 318 til salgs. Faktisk pen bil selv om den er rød. Ingen bulker/skraper. 18" sommersfelger og 17" vinterfelger. Vet ikke hvor mye han skal ha for den..men kan høre hvis det er av interesse. Tror den har gått ca 150 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Gå for en bil som er laget etter 09/2000 (2001 modell). Da er det gjort diverse små og store endringer som gjør E46 til en mye bedre bil. Etter å ha skrudd på diverse E36 og E46 biler, ville jeg gått for en 320 med manuell girkasse. Motoren er så fleksibel, så automat er ikke nødvendig. Også er det mindre feil med M54 motoren enn med M43 motoren (som sitter i 318 fram til 2002). Skaff en bil med sportseter (og evt setevarme hvis du er glad i det). Resten av utstyr kan du stort sett ettermontere hvis bilen ikke har alt annet utstyr du vil ha. Prøvekjør et par biler, f.eks. 318 mot 320 du du vet litt mer konkret hva du har lyst på. Så sier du fra hva du har lyst til å kjøpe, så skal jeg lage en lang sjekkliste med vanlige feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Så sier du fra hva du har lyst til å kjøpe, så skal jeg lage en lang sjekkliste med vanlige feil.... Hvis du hadde kunnet lage en sånn sjekkliste til oss med E46 allerede, så hadde det vært kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Hva med en E46 coupe? Er ikke så liten da Hva med en sølv? (Utrolig fin farge, hehe) Eller en blå? Nydelige biler Alt taler helt klart for den blå du linket til, bildet av bikinidamen på interiørbildet er jo et stort pluss. Selger vet tydeligvis hvordan han skal gi det lille ekstra som får folk til å kjøpe nettopp hans bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hult Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 jeg har en e36 99 modell da.vet ikke om det er interresant da.touring med mye utstyr bra plass i den pluss at den er nyllakkert rød.strøken bil.ligger ut på autodb no faktisk. i sør trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå