Håvard ///M3 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Sliter med å bestemme meg for hvilket coil over sett jeg skal velge. Det står mellom kw eller bilstein. Hva ville dere valgt? Tips og erfaringer?? Og om det er noen som vet om rimlige forhandlere så skrik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Der er det ingen tvil.. Velg Bilstein! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Bilstein uten tvil. Monterte et sett på en E-30 i 1987, bilen har kjørt 450 000 totalt, vil tror 180 000 når jeg monterte de. Funker som bare det fortsatt. Har riktignok kjørt lite med bilen i det siste, men eneste som er ok på bilen er demperne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Jeg har prøvd begge KW er bra men bilstein er i en klasse for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Er det flere som forhandler Bilstein enn Autotri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Ville også ha valgt Bilstein, men hvorfor har du ikke vurdert H&R? De har jeg vært veldig fornøyd med på E36. De bruker Bilstein demper bak, men sin egne framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Er egentlig ikke noen grunn til det.. Det ble bare ikke med i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 FK sine og fungerer utmerket og er rimilige. de bruker koni dempere som er justerbare i høyde og hardhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Slik som på denne siden http://www.forza.se/listor/Bilstein%20P ... 20Kund.pdf står det senkning 55/40.Hva mener de med det? Jeg synes det burde stått min/maks høyde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Bare husk at coilovers gjør at felger med enkelte typer innpress (les originalt) ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Slik som på denne siden http://www.forza.se/listor/Bilstein%20P ... 20Kund.pdf står det senkning 55/40.Hva mener de med det? Jeg synes det burde stått min/maks høyde.. jeg tror det er den senkingen som er TUV godkjent, resten er på eget ansvar og kun til show bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 bilstein..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 det beste tipset kan du få av noen med samme type bil som har prøvt begge deler. ellers er det vanligt at folk anbefaler det dem selv har (veldig få som innrømmer de kjøper dritt liksom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Skal du ha vanlege senke-dempere eller justerbare coilovere? Om eg skulle valgt vanlege senkedempere, så ville eg uten tvil gått for Bilstein Sprint, har det sjølv og er mega fornøyd med det!! Om du skal ha Coilovere så ville eg kanskje gått for KW type 3, det skal vertfal vera temmaleg heftigt har eg høyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 bilstein sprint er veldig bra hvis du ikke ska senke mer en 40mm. min er senket 50mm å bunner demperne hele tiden. hadde ikke det problemet med koni sport. han på autotrio sa at grensa var nådd for lenge siden med 50 mm når jeg ringte å klaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå