Andreas1 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Et lite bidrag til våre yngste bimmers-medlemmer: Musikkvideoen Tio Små Moppepojkar Trafikksikkerhet i praksis, - se og lær! Morsom video, og det er garantert flere i forumet som kjenner seg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Setter pris på at slike videoer linkes til i tulletråden heller. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=118424#118424 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Helt genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 godt nyttår folkens jeg, full, å neheheheiiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Njaa.. Riktig så dårlig kjører jeg nok ikke Frister foresten heller ikke å velte min akkurat, er litt for fin for det. Har hatt lettsykkelen i sånn 2 år nå og enda ikke tippa den en eneste gang Her er stoltheten: http://i19.photobucket.com/albums/b166/ ... /zzz84.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 HAHA dr. Alban rule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Denne videoen husker nok mange på min alder fra da vi hang på Mopedportalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Den sangen og videoen er noe som sitter fra mopedundervisningen for en del år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Dette var noe tragiske greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå