FTE Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 ....som faktisk gjør 320km/t på toppfart Har jeg vanskelig for å tro men...Og sjekk klistremerkene på sidene, fete...NOT! http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... =25&tot=28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Målt med GPS da eller? Speedometeret går jo ikkje te meir enn 280? Nei Klistermerko va harry;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Ser jo ut som om den har carbon innsug..har kanskje chip, eksos og da? Bør vel hjelpe på litt på effekten det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Den hadde vært ganske ålreit uten de tribalene på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Fjern tribalene og N-merket, så har du en respektabel bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 En 94 mod har 3.0 liter og 286hk, da har han en økning på ca 60hk. Er kanskje mulig med porting og kammer i tillegg, jeg vet ikke...men 320km/t synes jeg høres drøyt ut. Er utvekslingen så høy da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Dette er fra en 3.2ltr M3,og denne klarer neppe 320km/t med den utvekslinga iallefall virker det som(tester V-Max litt uti videoen). But i love it anyway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 har hatt en m3 cab i 280 på meteret.. kun chip og eksos.. og litt nedoverbakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 skjønner ikke helt hvordan det kan være noe å hente på porting på en s50 jeg men. på min ser jeg omtrent hele ventilen mellom porten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Bommer jeg ikke helt så har jeg sett en salgsannonse av denne på BMW CCN for ikke lenge siden. Var visstnok trimmet av et tysk tuningselskap! Samt at den var på CCN treff i fjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Å få ut 60hk av en S50 koster 60000kr. Er carboninsug hjelper frytkelig lite sammen med bare chip. De originale grenerørene er dårlige. Med de så klarer du ikke å få ut mange flere hk. Jeg tror ikke den har så mange hk, men mange tror at når de handler chip og selger skriver at den skal gi 25hk så går folk rundt og innbiller seg det. Så tror de innsuget gir 25hk også plusser de sammen disse tallene og da kommer jo hkene raskt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Orginale grenrørene dårlige? Du er den første jeg har hørt om som sier det.. De store tunerene som Hartge, ACS etc tilbyr ikke grenrør til sine kunder fordi de ikke klarer å lage ett som er noe særlig mer effektivt. Hartge klarte bare å få ut 1 hk mer av deres anlegg.. BMW vet å bygge ordentlige grenrør på sine M-biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Bilen var da veldig fin:) Kanskje ikke de merkene på sia var heelt det råaste, men folk har hver sin smak og han syns sikkert bilen sin er perfekt.. Pleier å bli kritisert på veldig mange BMW'r folka her inne ikke er heelt fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Orginale grenrørene dårlige? Du er den første jeg har hørt om som sier det.. De store tunerene som Hartge, ACS etc tilbyr ikke grenrør til sine kunder fordi de ikke klarer å lage ett som er noe særlig mer effektivt. Hartge klarte bare å få ut 1 hk mer av deres anlegg.. BMW vet å bygge ordentlige grenrør på sine M-biler! Jeg har altid også trodd at de originale grenerørene er vedlig bra, men etter å ha snakket med personer som er seriøse tunere som feks KK Automobile og SS - Performance osv så sier alle at skal du ha mere turtall og mere effekt så duger ikke de originale grenerørene. Var en Z3Mcoupe i Total BMW for en tid tilbake. Den hadde de trimmet motoren for 100000kr(S50B32). De hadde da kjørt med originale grenerør på den og de synes det var noe lite effekt i den. Så byttet de til andre grenerør og toppeffekten hoppet opp 25hk plutselig.. Legg merke til de originale grenerørene på S50, de er bygget fora at de skal kunne brukes på biler med høyrestyring også, de er ikke optimalisert for mest mulig HK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Autodb? Er ikkje det der finn da.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå