Ulseth Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 JEg har relativt lyst til å lakkere Bmw 520i min svart metallic. eller noe. Noe annet enn grå/blå jeg har nå. Hvor mye kan jeg regne med at det kommer til å koste sånn ca?
Ivanrogov Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Rundt 15 til 20k uten og gjøre noe selv.
Saltkjelen Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Mye avhenger av hvilket lakkeringsverksted du velger og hvor gode kontakter du har innenfor dette markedet. Jeg lakkerte panser, bakfanger (med store skader), frontfanger, h/v speil, h/v sideskjørt og en såkalt "trunk lid finisher" - med montering. Hadde god kontakt og fikk derfor en pris på 15 000kr. Bakfangeren som det var mye jobb med dro opp prisen noen tusenlapper.. Prisen avhenger jo også av om det betales "hvitt" eller "svart"..
Dralle Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 med fargebytte blir det vel gjerne litt ekstra sansynligvis...
Mauro Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 med fargebytte blir det vel gjerne litt ekstra sansynligvis... Men "svart" er alltid billigst. Hehe.
Testpiloten Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Lakkering koster alltid litt penger. Og er verd å bruke de også istedet for å få noen jalla til å gjøre det grisebillig. Jeg bruker alt mellom 15 - 30 lapper.. alt på hvor mye som skal gjøres. Gjør det bra med en gang så slipper du angre Og har du lite kunnskap om grunnarbeid så ikke gjør det selv.
lagrinn Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 gå inn på siden www.stylingkompaniet.se. lurer på om det var 13000kr får lakking, men nå ligger dette i torp så er ca 20 mil ifra svinesund trur jeg, uten og si dette helt får sikkert.
Kenneth520IA Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Jeg har også planer om å bytte farge på min 5-serie touring, og fikk et overslag på ca. 18-20.000. Da skulle han lakke rundt på dørene, bakluka og oppi motorrom, for å få det best mulig. Men er litt usikker på svart lakkarbeid.
andrem Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Svart lakkarbeid kann jo være gunstig d kann fort slippe unna med allt fra 5-10 lapper da =) Menne hvis det er en bil du skal ha lenge og ikke har kunnskap om arbeide til de som skal utføre lakkeringen er det beste og lakkere på ett merkeverksted under vanlige omstendigheter, for viss d blir slurvet litt med vasking og rustarbeid ned til siste punkt og prikke kann du jo risikere og få masse skjult rust for eks irundt frontvindu skjermer o.s.v og når denne lakkeringsjobben da er utført med svart arbeidskraft har du jo ingen garantier på arbeidet som er gjort og du har vell da kort og godt kjøpt katta i sekken =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå