bmwdude_1 Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 http://www.humor.fjalar.no/show/vis.asp?kid=2&id=191 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Ja var bra det der! Var å såg på et lignende show her i haugesund med bmw E36`er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Imponerende. Er litt av det samme som den andre SAAB filmen som legger her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Mange bra videoer der, synes den med campingvogna var konge jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 imponerande ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Ja var bra det der! Var å såg på et lignende show her i haugesund med bmw E36`er... Det samme showet var her i distriktet i sommer. Moro med sånn kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Sett de før, men må bare si at hver gang jeg ser den biten hvor den fremste snurrer og ligger front mot front i revers, for så å snurre tilbake: Dette hadde vært dødskult å gjort mot de som legger seg på fangeren hele tiden, og så bare Er det materialene benyttet i BMW som gjør bilen magnetisk eller hva? Være seg Audi, Mercedes eller plastbiler fra Asia, men alle skal bort og lukte på avføringen min (eksosen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Mange bra videoer der, synes den med campingvogna var konge jeg da Syns den var jævlig bra faktisk! http://www.humor.fjalar.no/show/vis.asp?kid=2&id=225 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Det var nesten så jeg satte gorbysen i halsen HaHaHa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Her var det mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå