Scanja Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 Hvis jeg skal sette inn en m44 1,9l i min e36 316 98, må jeg bytte de elektriske komponentene i tilleg til motor eller bytter jeg bare motoren? Passer motoren på motorfestene og gearkassen?
oddis Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 Du får motor med elnett og alt tilhørende, da er alt mye enkelere. Plug and play.
Ole@Automote Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 Du får jo komplette M50/B25 motorer for 10 000kr med gear og lednings nett så jeg hadde gått for 6 syl hvis jeg hadde bytta motor i denne Er rimelig plugg and play Du trenger nytt speedometer hvis du skal ha inn 6 syl pga turteller
Superbeetle Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Du får jo komplette M50/B25 motorer for 10 000kr med gear og lednings nett så jeg hadde gått for 6 syl hvis jeg hadde bytta motor i denne Er rimelig plugg and play Du trenger nytt speedometer hvis du skal ha inn 6 syl pga turteller Men ikke fullt så plug and play som m42/44... Dessuten kan 6syl være litt problematisk hvis ikke han skal godkjenne motorbyttet...
Scanja Posted January 1, 2007 Author Posted January 1, 2007 Du får jo komplette M50/B25 motorer for 10 000kr med gear og lednings nett så jeg hadde gått for 6 syl hvis jeg hadde bytta motor i denne Er rimelig plugg and play Du trenger nytt speedometer hvis du skal ha inn 6 syl pga turteller Men ikke fullt så plug and play som m42/44... Dessuten kan 6syl være litt problematisk hvis ikke han skal godkjenne motorbyttet... Var det jeg tenkte på jeg også. Kan jeg da bytte til en m44 motor uten å bytte noe annet? Og jeg er foresten ei jente=)
Bmwfanatic Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Du kan bytte ja, uten å gjøre noe annet.. hvis ledningsnettet følger med den nye motoren vel og merke
Superbeetle Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Du kan bytte ja, uten å gjøre noe annet.. hvis ledningsnettet følger med den nye motoren vel og merke Da er det vel bare å koble av en kontakt og inn med den nye når motoren er kommet i..
Recommended Posts