Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Samme som jeg har det, bare at jeg har i lukket kasse (36liter totalt), du trenger rundt 73l. så det blir ikke mye plass igjen i bagasjerommet om du skal ha bassrefleks :(

å faen, trodde du hadde portet kasse jeg siden det tok så mye av bagasjerommet ditt :S Da må jeg og ha lukket :lol: Kan du sende meg papirer av kassen din på msn? Har du skråvegg foran slik som meg?

Skrevet

Målene mine:

Front - H:26,4 B:86

Venstre side - D:22.5 H:26.4

Høyre side - D:22.5 H:26.4

Topp - D:22.5 B:69.7

Bunn - D:22.5 B:69.7

Bakplate - B:73.5 H:26.4

Tror du kan øke med ytterligere 2 liter

Jeg har ikke skråvegg.

Skrevet
Samme som jeg har det, bare at jeg har i lukket kasse (36liter totalt), du trenger rundt 73l. så det blir ikke mye plass igjen i bagasjerommet om du skal ha bassrefleks :(

å faen, trodde du hadde portet kasse jeg siden det tok så mye av bagasjerommet ditt :S Da må jeg og ha lukket :lol: Kan du sende meg papirer av kassen din på msn? Har du skråvegg foran slik som meg?

Begge holder til i Trheim jo, da kan du jo alltids sjekke ut anlegget mitt en dag om du vil:)

Skrevet

kan trolig hjelpe deg med den kassen, her er bilde av hvordan anlegget mitt var; hadde 2x10" swissaudio(snudde subene-bedre trykk) portene vendte fram der ski posen en gang var...

• 2 weeks later...
Skrevet

Har her tatt utgangspunkt i målene av bagasjerommet til mikaelft og volumet kassen til en 10" rf punch p2 skal ha:

volumet på denne kassen er 18 liter. P2 skal ha 18,41 liters kasse så kan legge på litt ;)

kassenas9.jpg

Med to element og 37 liter:

2elementez9.jpg

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...