Gå til innhold

Mål på kasse i BMW E36 Cab


Anbefalte innlegg

Samme som jeg har det, bare at jeg har i lukket kasse (36liter totalt), du trenger rundt 73l. så det blir ikke mye plass igjen i bagasjerommet om du skal ha bassrefleks :(

å faen, trodde du hadde portet kasse jeg siden det tok så mye av bagasjerommet ditt :S Da må jeg og ha lukket :lol: Kan du sende meg papirer av kassen din på msn? Har du skråvegg foran slik som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som jeg har det, bare at jeg har i lukket kasse (36liter totalt), du trenger rundt 73l. så det blir ikke mye plass igjen i bagasjerommet om du skal ha bassrefleks :(

å faen, trodde du hadde portet kasse jeg siden det tok så mye av bagasjerommet ditt :S Da må jeg og ha lukket :lol: Kan du sende meg papirer av kassen din på msn? Har du skråvegg foran slik som meg?

Begge holder til i Trheim jo, da kan du jo alltids sjekke ut anlegget mitt en dag om du vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har her tatt utgangspunkt i målene av bagasjerommet til mikaelft og volumet kassen til en 10" rf punch p2 skal ha:

volumet på denne kassen er 18 liter. P2 skal ha 18,41 liters kasse så kan legge på litt ;)

kassenas9.jpg

Med to element og 37 liter:

2elementez9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...