Germanlook Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Hvor kan man få tak i gule frontlykter til E36?? Takker for tips og svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 legger på film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Finnes det i det hele tatt H7 pærer som er gule (slik de var på franske biler før i tiden) ?... Jeg vet at Osram har en H7 pære som heter "AllSeason", men de er trolig ikke skikkelige gule... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 legger på film! Er den tanken jeg har også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Er den tanken jeg har også... Problemet med den løsningen er vel at en folie også medfører et dårligere lys. Det er ikke tilfelle med skikkelige gule lys... og i sne/tåke gir gule lys til og med et bedre lys (klarere kontraster og mindre selvblending). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_Jaydee Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Skaff dej Laminx samme som jeg og gtr bilene bruker, bra lys også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 http://store.racinglab.com/lamin-x-lpf-033.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 http://store.racinglab.com/lamin-x-lpf-033.html Hmm dette så meget interessant ut.. det jeg har tenkt på er følgenden; Jeg har E36 der hovedlys og blinklys er to forskjellige glass, hva tror dere jeg bør gjøre? Kun legge på hovedlysene eller over blinklys også? Sitter å lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå