T Y racing Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=rrZ5rCOO ... r%20stunts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Ja,og da vet man det,ikke gå ut av bilen mens du burner og snu ryggen til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Unnskyld meg, men man er da latterlig dum når man gjør slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 hehe.. han fortjener det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 det er vel et aldrig så lite spørsmål om iq da ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 hehe.. han fortjener det..Jævli dumt ja fortjener det, hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 hehe.. han fortjener det..Jævli dumt ja fortjener det, hvorfor? Når han er så dum å går ut av bilen mens han spinner rundinger så kan han bare ha det så godt. Ett fjollete stunt mener nå jeg. Ikke følger han med på hvordan bilen oppfører seg heller, han virker mer opptatt av oppmerksomheten fra publikum. Men han lærte vel at han aldri skulle gjøre det en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 fikk vel egentlig ikke noe særlig publikum før han lå under bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Hmm... hva skal man si om en sånn fyr. Var konge i 10 sekunder før det plutselig rota seg litt til for han kan man vel si. Regner med at det var rimelig deilig å få fremre eksosrør klint ned i ansiktet mens bilen burner rundt deg. Han kom på youtube iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 hehe.. ja det må jo være svært. "anyway, I made it to youtube" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Denne var på samme siden.. tror jeg ikke hadde stått så rolig kansje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Tror ikke jeg hadde tort å gjort så mye annet om jeg først hadde takket ja til å stå der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Denne var på samme siden.. tror jeg ikke hadde stått så rolig kansje.. Dæven, hørtes ut som en illsint motor i den lille bilen der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Støtter flere innlegg her og sier at han der må være passelig dum! Det må ha gjort ganske vondt, og jeg kan ikke skryte så mye over publikum heller, gikk egentlig lang tid før de gjorde noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Ja, det er vel en grunn til at ikke flere gjør dette Litt av et scoop på panseret forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå