Gå til innhold

Noen som kan tyde dette? (pixelfeil E39)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette dukket opp i check kontrollen min i går, men det er ikke så lett å se hva det står pga pixelfeil i displayet.. (det knallgode kameraet mitt gjør det ikke så mye bedre :roll: )

HPIM0304.jpg

Mener at det står noe om ryggelys, men begge ryggelysene mine lyser når jeg setter den i R.

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mener det står Rücklicht prüfen, og betyr at du skal sjekke baklysene dine; ikke nødvendigvis ryggelyset.

Edit: Har du et 3. bremselys? Sjekket dette?

Skrevet

tror nok d står Rücklicht prüfen som lassem sier.. sjekk kjørelysa bake og bremselysa.. er sikkert bare rådlig kontakt eller no sånn..:)

Skrevet

Har du riktige pærer i alle lyktene da? Så det ikke bare er en for sterk/svak pære som skaper feil spenning i systemet, og dermed skaper feilmeldingen?

Sjekket at alle kontaktene sitter som de skal og ikke sitter løst?

Skrevet
Har du riktige pærer i alle lyktene da? Så det ikke bare er en for sterk/svak pære som skaper feil spenning i systemet, og dermed skaper feilmeldingen?

Sjekket at alle kontaktene sitter som de skal og ikke sitter løst?

Pærene er riktige, mener jeg. Får se over pærer og kantakter i morra..

Skrevet
Fikk akkuratt samme melding i min e36. Med pixelfeil :P hehehe... Men er ikke noe galt med mine baklys heller!

Hehe.. det må være noe virus som er ute å går :lol:

Skrevet

Jeg fikk samme melding når jeg hadde min E39.. Var i baklyset. Hvis jeg ga et lite "kakk" på baklyset fungerte det igjen og meldingen forsvant.

Skrevet

Har hørt at lignende feil har forsvunnet etter at programvaren i hjernen har blitt oppgradert....

Evt prøve å skifte ut til nye pærer.....(blir noen kroner da men...)

Lykke til! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...