Toro Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Dette dukket opp i check kontrollen min i går, men det er ikke så lett å se hva det står pga pixelfeil i displayet.. (det knallgode kameraet mitt gjør det ikke så mye bedre ) Mener at det står noe om ryggelys, men begge ryggelysene mine lyser når jeg setter den i R.
lassem Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Mener det står Rücklicht prüfen, og betyr at du skal sjekke baklysene dine; ikke nødvendigvis ryggelyset. Edit: Har du et 3. bremselys? Sjekket dette?
R.E.H Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 tror nok d står Rücklicht prüfen som lassem sier.. sjekk kjørelysa bake og bremselysa.. er sikkert bare rådlig kontakt eller no sånn..
Toro Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Har vært ute å testa alle lysa nå, og alle funker Noen flere forslag?
TJ Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Har du riktige pærer i alle lyktene da? Så det ikke bare er en for sterk/svak pære som skaper feil spenning i systemet, og dermed skaper feilmeldingen? Sjekket at alle kontaktene sitter som de skal og ikke sitter løst?
Toro Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Har du riktige pærer i alle lyktene da? Så det ikke bare er en for sterk/svak pære som skaper feil spenning i systemet, og dermed skaper feilmeldingen?Sjekket at alle kontaktene sitter som de skal og ikke sitter løst? Pærene er riktige, mener jeg. Får se over pærer og kantakter i morra..
Toro Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Skiltlys??? var ute å sjekka det nå, men var ikke det heller ikke tåkelys..
kokfesk Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Kan jo være computeren din som krangler litt også...har selv omtrent samme problemet selv om alt er i orden.
TomasK Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Fikk akkuratt samme melding i min e36. Med pixelfeil hehehe... Men er ikke noe galt med mine baklys heller!
Toro Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Fikk akkuratt samme melding i min e36. Med pixelfeil hehehe... Men er ikke noe galt med mine baklys heller! Hehe.. det må være noe virus som er ute å går
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Jeg fikk samme melding når jeg hadde min E39.. Var i baklyset. Hvis jeg ga et lite "kakk" på baklyset fungerte det igjen og meldingen forsvant.
Øyvind81 Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Fått forskjellige feilmeldinger på min E39 jeg og. Check parklight og spylervæske, selv om alt er som det skal... Utrolig irriterende!
Mainn Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Har hørt at lignende feil har forsvunnet etter at programvaren i hjernen har blitt oppgradert.... Evt prøve å skifte ut til nye pærer.....(blir noen kroner da men...) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå