Gå til innhold

BMWCCN Terminliste 2007

Steffan C
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner ikke hva det er å klage over, om man virkelig har lyst til å få fahrfreude oftere så kan man melde seg inn til klubben og hjelpe til og få bladet ferdig raskere. Om gutta som står bak bladet får hjelp, tror ikke jeg at de sier nei takk, da det er ganske mye jobb og få et så fint blad ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva det er å klage over, om man virkelig har lyst til å få fahrfreude oftere så kan man melde seg inn til klubben og hjelpe til og få bladet ferdig raskere. Om gutta som står bak bladet får hjelp, tror ikke jeg at de sier nei takk, da det er ganske mye jobb og få et så fint blad ferdig :D

Saken her er at dersom man uansett betaler for en tjeneste, og på forhånd, når man melder seg inn, får beskjed om at man får fire utgaver av bladet i året (det står faktisk også hvilke måneder), så blir man fort litt misfornøyd når utgavene gang på gang er forsinket, og dukker opp året etterpå. Hadde medlemsavtalen sagt "sporadisk tilsendt klubblad alt etter innsendt materiale" eller noe i den duren hadde det vært noe annet. Folk flest vil gjerne ha det de tror/føler de betaler for. Er det fritid som er problemet, så burde det vel være midler i klubben til å gi de det gjelder litt godtgjørelse, eller leie inn hjelp, for å få det ut i tide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel heller at det ikke er andre som vil stille opp tipper jeg. Geir og de andre i redaksjonen jobber hardt for at FF skal holde den kvaliteten den faktisk har :) Spør du meg, er dette et blad som godt kunne blitt solgt hos Narvesen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da ser det ut til at dato for vårmønstringen er klar. Den 22/4-07 kl 11.00 braker det løs med oppmøte fra hele landet. Stedet er visstnok ikke avklart i.o.m at Tryvann er svært utsatt fra vær og vind - noe som vi fikk erfarie i fjor.. Derfor letes det etter ett nytt sted som egner seg bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...