Steffan C Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Da er terminlista lagt ut, så det er bare å planlegge året fremover . Men er ikke satt noen dato for vårmønstring, blir det ikke arr. i år? Og banetreffa kræsjer ikke med Gatebil i år, så da blir vel oppmøte enda større enn fjoråret også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Bare synd man ikke kommer inn på siden i dag.. Bra treffene ikke kræsjer med Gatebiltreffene ja, da får man kanskje sett det ene Gatebiltreffet i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Er så stille på BMWCCN fronten ser det ut som... fikk sjokk når terminlista var lagt ut at det fortsatt var tegn til liv der. Har dere fått noe klubblad i posten etter sommeren forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 hmm.. kan ikke huske når det siste bladet kom nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har fått blad etter sommeren ja. Siste utgave er visst sendt ut nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Slapp av...terminlista er ikke ferdig ennå, er vel flere avdelinger som ikke har meldt inn Og ja, Fahrfreude er på vei i posten, er postlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Terminlisten er ikke 100% enda.Fahrfreude er postlagt husk klubben og bladet drives av frivillige med jobb og familie.Fahrfreude holder også en høy klasse når det først kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg skjønner ikke hva det er å klage over, om man virkelig har lyst til å få fahrfreude oftere så kan man melde seg inn til klubben og hjelpe til og få bladet ferdig raskere. Om gutta som står bak bladet får hjelp, tror ikke jeg at de sier nei takk, da det er ganske mye jobb og få et så fint blad ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg skjønner ikke hva det er å klage over, om man virkelig har lyst til å få fahrfreude oftere så kan man melde seg inn til klubben og hjelpe til og få bladet ferdig raskere. Om gutta som står bak bladet får hjelp, tror ikke jeg at de sier nei takk, da det er ganske mye jobb og få et så fint blad ferdig Saken her er at dersom man uansett betaler for en tjeneste, og på forhånd, når man melder seg inn, får beskjed om at man får fire utgaver av bladet i året (det står faktisk også hvilke måneder), så blir man fort litt misfornøyd når utgavene gang på gang er forsinket, og dukker opp året etterpå. Hadde medlemsavtalen sagt "sporadisk tilsendt klubblad alt etter innsendt materiale" eller noe i den duren hadde det vært noe annet. Folk flest vil gjerne ha det de tror/føler de betaler for. Er det fritid som er problemet, så burde det vel være midler i klubben til å gi de det gjelder litt godtgjørelse, eller leie inn hjelp, for å få det ut i tide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Problemet er vel heller at det ikke er andre som vil stille opp tipper jeg. Geir og de andre i redaksjonen jobber hardt for at FF skal holde den kvaliteten den faktisk har Spør du meg, er dette et blad som godt kunne blitt solgt hos Narvesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Er veldig bra blad, jeg lurte bare på om de hadde sluttet å lage det, for kan nesten ikke huske når jeg fikk den forrige, må ha vært før sommeren, kom liksom oftere før. Hvem skal man evt kontakte hvis man vil evt hjelpe litt til? Kunne vært gøy det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Quattrokiller, alle kan jo lage artikler fra sin lokalavdeling. Selv har jeg skrevet endel fra treff osv. Mener eposten dit er fahrfreude@bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Da ser det ut til at dato for vårmønstringen er klar. Den 22/4-07 kl 11.00 braker det løs med oppmøte fra hele landet. Stedet er visstnok ikke avklart i.o.m at Tryvann er svært utsatt fra vær og vind - noe som vi fikk erfarie i fjor.. Derfor letes det etter ett nytt sted som egner seg bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 I år skal jeg feire St.Hans på ACR. Det bare MÅ bli bra Håper det kommer mange fine bayerske vogner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Ser det er isbanetreff i helgen. Noen som har peiling på om det i det hele tatt er vist å møte opp uten piggdekk? Har firehjulstrekk, men hjelper lite i svingene hvis alle andre kjører med pigg liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå