Ågedal Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Vi har nå sannsynligvis finne synderene. Vi var oppe å etterforsket litt i garasjen,og snakka med de De prøvde tilåmed å kjøre fra oss,så det må være disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 flott! la dem få...(som fortjent) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Håper på oppdatering om hva du gjør med disse rasshøla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 ja det blir nok gøy nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Kjipt...håper du finner ut noe her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Oisann, bimmers.no slår til igjen.. ta de!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Oppdateringer hadde vært flott, siden man ikke er der sjøl til å oppdatere! E jo helg enda nu,skjer mye rart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 bimm3r, du pingler jo bare ut hele tiden, ender jo bare med at du må løpe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 må du helder Komme med Lyktene jeg ikke har fått du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 bimm3r, du pingler jo bare ut hele tiden, ender jo bare med at du må løpe;) hehehehhehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Er jo bare å ta seg inn i garasjen da skal du komme til bunns idette =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Det samme skjedde med for for 10 månder sia eller no.. Skulle ut til jobb så var fangeren vekk, fangerfestene å skiltet også.. Satan å jæveli frekke noen er:@ Blir så forbanna når jeg hører om sånt.. Du kommer sikkert til å få et brev i posten av politiet om at saken blir henlagt, det var det jeg gjorde... Men kan høre med noen rundt om her i området om di har en fanger til salgs.. Vet om noen som er litt lure sånn.. Vist det er bare egenandel på 2000 burde du bruke det.. Fangeren koster vel rundt om 4000 + lakk + grøftelys kommer opp i litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 hvis du skal ta igjen med vold...se filmen Hostel...mange bra tips der la dem få som fortjent...jeg hadde ikke etterlatt meg spor ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Jøss, noen som faktisk har vært hjemme hos deg å demontert fronten din? fy faen a sleip d går ann å bli da!.... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Det samme skjedde med for for 10 månder sia eller no.. Skulle ut til jobb så var fangeren vekk, fangerfestene å skiltet også.. De kunne i det minste la skiltet bli igjen da Hadde innbrudd i gamle bilen min, da forsvant anlegg og andre småting, tok det på forsikringen, og da slapp jeg egenandel pga jeg hadde alarm. Gjelder ikke dette når det er utvendige deler som blir stjelt, slik som styling og felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå