Kenny_ Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Pga harde tider og ett ønske om å beholde leiligheten mer enn bilen vurderer jeg å selge bilen (lettere å kjøpe nyere og finere bil enn ny leilighet) -Bilen har gått 141.000km -Delskinn -Automat -Stått i garasje -16" orginale e46 coupe felger med Continental piggdekk. 2 år, men kun brukt 1 sesong. -Hvite blinkere hele veien rundt -m3 leppe i orginal fanger Ellers legger jeg ut noen bilder her. Hva sier folket? hva burde jeg få for bilen? Den er importert i april 2006 og jeg betalte noen kr ekstra for at den så veldig fin ut. Vinterfelger Leppe bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Bilen ser jo veldig fin ut samt at den så litt "ryddig ut" ,men det er vel veldig mange e36 ute for salg? Jeg ville tippe en ca 75-90k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 Takk for det Men tok ett søk på finn.no Ikke mange 320 coupe med automat. (søkte fra 92-97) Blir enten cab, sedan, eller større/mindre motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Står en 97 320i coupe M-tech avusblå med alcantaraskinn osv til 75' på finn.no.. De varierer veldig i pris tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Er vel ikke så rart at de varierer i pris, så gamle som E36 er. 75-90k er nok ikke noe dumt tips for denne, avhengig av stand selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Står en 97 320i coupe M-tech avusblå med alcantaraskinn osv til 75' på finn.no.. De varierer veldig i pris tror jeg.. Så litt på den. Er jo litt forkskjeller da. Det er manuell, ikke kjøre computer, skade på høyredør (som det ikke er bilde av. Gått 60.000mer en min. Jeg kjører f.eks bare 12tusen i året. Har bil i 5år til jeg før den når 200tusen. Men nå har jo den M tech, men "kjipe" felger. Jeg har jo 18" orginale M felger (E46) på sommer og 16" E46 coupe felger på vinter. Den dagen jeg var oppe på MB å skulle få pris på bilen vasket jeg, pussa og gnikka på henne i 2 timer = ble ikke noe tur opp der for å selge bil etter det nei. hehe.. Takk for innspillene, er jo så vanskelig vil jo ikke selge. og blir jo ikke bedre at prisen er lit lavere enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Bilen dinn burde du ikke få mer enn 60k for veldig finn menn skal noen ha en M/pakke på denn og få det lakkert blir det jo 85lapper ca for en 12år gammel 320IA ikke akkuratt det råeste det lenger =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Bilen dinn burde du ikke få mer enn 60k for veldig finn menn skal noen ha en M/pakke på denn og få det lakkert blir det jo 85lapper ca for en 12år gammel 320IA ikke akkuratt det råeste det lenger =/ Da selger jeg den til noen som ikke vet hva M-tech er. Men 60tusen.. hehe, da har du ikke piplingen. fikk tilbud om 100tusen for den rett etter jeg hadde kjøpt den fra forhandler, da hadde han riktig nok en kunde på den da. Men råeste? Det er den ikke men går over 200km/t. når automaten er satt i sport girer den på 6500omd og er chippa til nesten 170hk. Så ikke siste man ut av lyskrysset visst man ønsker det. Aks fra 80-120km/t går like fort som en 1.8turbo a3 (selv 320'en om den er 100kg tyngre) Men som sagt.. så snuser jeg bare etter pris på bilen. får jeg ikke det jeg vil ha så beholder jeg den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Men råeste? Det er den ikke men går over 200km/t. når automaten er satt i sport girer den på 6500omd og er chippa til nesten 170hk. Så ikke siste man ut av lyskrysset visst man ønsker det. Aks fra 80-120km/t går like fort som en 1.8turbo a3 (selv 320'en om den er 100kg tyngre) Men som sagt.. så snuser jeg bare etter pris på bilen. får jeg ikke det jeg vil ha så beholder jeg den selv. Vanlig chipping gir ikke 20 HK mer men fra -5 til +5. De fleste foretrekker manualt gir på disse bilene så jeg tror neppe du får mer for den pga at den har tomat gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 tror du skal være heldig hvis du skal få såpass som 90K for den. E36 synker i pris den og, og en kan få en rimelig grei 325i coupe til den prisen. Er ikke lenge siden det stod en fin 96mod 323i coupe i skien til 85K, med div M styling og full skinn. I mine øyne så synker en E36 med automat litt i pris i forhold til en manuell.. Så ville sagt kanskje max 70K. En ting er hva du mener er bilen er verdt, en annen ting er hva folk er villig til å gi for en 12 år gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 http://www.trimchip.com/test/asp/Teknis ... 0i+E36+24V Mmm finnes folk som liker andre ting enn hva folk som nettopp har fått lappen og aldri har kjørt automat. Jeg var selv sterkt i mot automat til jeg fikk kjørt fra meg og klare å oppføre meg i trafikken. Å hvilken billiste har dere sett i så sier at jeg får mindre for en bil med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Vil anslå mellom 70-85 en plass, at bilen har tomatgir trekker dessverre endel ned da 320 i denne modellen er en typisk ungdomsbil. Også det at den ikke er stylet, for styling vil denne kjøpergruppen ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 tror du tar feil drs mange liker manuell mens andre liker autolat. Man må bare treffe på rett kjøper, eller rettere sagt at rett kjøper finner bilen! Og at bilen er fri for vinger, flapser klistremerker osv trekker prisen OPP i mine øyne. Jeg tror bilen blir tungsolgt, men man kan jo ha litt flaks. Jeg kjøper heller leiligheten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 tror du tar feil drsmange liker manuell mens andre liker autolat. Man må bare treffe på rett kjøper, eller rettere sagt at rett kjøper finner bilen! Og at bilen er fri for vinger, flapser klistremerker osv trekker prisen OPP i mine øyne. Jeg tror bilen blir tungsolgt, men man kan jo ha litt flaks. Jeg kjøper heller leiligheten din Det trekker opp i mine øyne også! Og at en 320 har automat ser jeg også som et pluss da den like godt kan ha det siden den ikke er noe racer uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 tror du tar feil drsmange liker manuell mens andre liker autolat. Man må bare treffe på rett kjøper, eller rettere sagt at rett kjøper finner bilen! Og at bilen er fri for vinger, flapser klistremerker osv trekker prisen OPP i mine øyne. Jeg tror bilen blir tungsolgt, men man kan jo ha litt flaks. Jeg kjøper heller leiligheten din Det trekker opp i mine øyne også! Og at en 320 har automat ser jeg også som et pluss da den like godt kan ha det siden den ikke er noe racer uansett. Helt enig der. Du skal lete lenge etter en bil som ikke er verdt mer med automat kontra manuell, det må i såfall være rene sportsbiler. Og personlig er jeg langt mer skeptisk til å kjøpe biler med masse pålimt plastikk i forhold til en ren og pen "orginalbil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå