RonnyE36 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Hei Har akkurat montert angel eyes på bilen nå, og dermed fått ett sett hovedlykter + blinklys til overs! Lyktene er 2 forskjellige, d samme er blinklysene.. Den ene lykta er Hella, og den andre Bosch... Kom med bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefo Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hei! er hovedlyktene i tip sopp stand? jeg må kjøpe ny pga mine er brent. hva skal du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyE36 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 jo, de er vell i tipp topp stand! men d er 2 forskjellige lykter da.. Bare og komme med et bud d;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Er det kvite blinklys du her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefo Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 har du bilde av de? er de forskellinge? 400 per stk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyE36 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 det høyre er hvitt, og det venstre blinklyset er sota/mørkt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyE36 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 skal ta og legge ut noen bilder i morgen jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå