yodiyosh Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 lurte på er det noe mulighet te å få mazda 626 felger te å passe på bmw e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Ingenting er umulig, men i dette tilfellet, så ville jeg ha valgt å kjøpe noen felger som er beregnet til en E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yodiyosh Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Ingenting er umulig, men i dette tilfellet, så ville jeg ha valgt å kjøpe noen felger som er beregnet til en E36.. ja men det er noen felger jeg har liggende å det er helt strøkne 18 tommere. å de er tøffe. å hva må jeg tilfelle gjøre for å få de te å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Mazda har boltsirkel på 4 eller 5-114.5 mener jeg å huske. BMW har 5-120. Så det vil desverre ikke passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå