D.C.V Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Facelift på pedalene gjorde seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Ja, syns det gjorde en god del innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Har i det siste vært plaga av dårlig lukt i klimaanlegget ved oppstart, det luktet som skikkelig råtne sokker til tider Så jeg tok ut filtrene og pøste på med AC/klima rens, og det hjalp betraktelig Nå lukter det nytt og friskt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Tok noen bilder etter en vask i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Pen kjerre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Og hvor er så spoilern da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Den ligger ferdig lakkert i kjelleren Kommer på en av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Spent på resultatet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Likte den egentlig bedre uten Fikk bare tatt ett bilde før kamera gikk tom for strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 På tide med et lite dekkskift kanskje? Litt småslitte ja... Nye er bestilt for en uke siden, så de er vel ikke så langt unna. Skal ha bilen på EU kontroll til onsdagen, så da var det like greit å få på helårsdekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 neh syntes blei fint med lista jeg, men ka i svarte.. FOR NOEN DEKK!! for mye skrensing i rundkjøringa på kjørbekk nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Nydelig! Broder`n fornyer sin E39 med ikke så ulik farge og samme stil som din. Han har satt på annet frontglass da xenon var der fra før å ja som sagt her før i tråden, front lyktene dine vil gjøre susen og kansje med lykte senkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 neh syntes blei fint med lista jeg, men ka i svarte.. FOR NOEN DEKK!! for mye skrensing i rundkjøringa på kjørbekk nå da ? Hehe.. nei, kjører nok ordntlig her Trenger en skikkelig hjulstilling tror jeg, sliter helt feil med 265 dekka. Får nøye meg med å polere 18" skikkelig frem til jeg får de nye dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Nydelig!Broder`n fornyer sin E39 med ikke så ulik farge og samme stil som din. Han har satt på annet frontglass da xenon var der fra før å ja som sagt her før i tråden, front lyktene dine vil gjøre susen og kansje med lykte senkere. Er litt skeptisk til lyktesenkere på E39, vil helst bare ha clean M styling. Planen var facelift med xenon, men har ikke så lyst til å koste på den 12000kr i bare lykter, så kommer til å kjøpe facelift og heller montere xenon utenom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Lyktelister er like ut som lexus-lykter Ser bare fler og fler e36 bla. uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå